beantwoord

OV fiets gespot

• 19 juni 2019
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

In de openbare fietsenstalling VOOR station Woerden staat bij de prullenbak al enige dagen OV-fiets 48130

Ik vermoed dat deze gewoon in de OV-fietsenstalling hoort en verdwaald is.

Waar kan ik deze aanmelden?
icon

Beste antwoord door Laura NS 19 juni 2019, 12:22

Goed dat je dit meldt! Ik zie dat de fiets momenteel wordt verhuurd, waardoor ik deze niet op kan laten halen, maar bedankt voor het signaleren!
Bekijk origineel

3 reacties

Goed dat je dit meldt! Ik zie dat de fiets momenteel wordt verhuurd, waardoor ik deze niet op kan laten halen, maar bedankt voor het signaleren!
Badge +3
Ik ben zo brutaal om dit topic even te gebruiken voor de OV-fiets die ik zelf al enige tijd bij station Culemborg verlaten zie staan. De fiets lijkt niet gebruikt te worden, want hij staat er al weken en ligt er de laatste paar dagen als volgt bij:

Het nummer van de fiets is 48257.

Iemand die ter plaatse bekend is, zal de situatie meteen herkennen, maar voor de vorm nog even een bovenaanzicht met daarin de locatie van de fiets aangegeven met een geel kruisje:

Als de fiets inderdaad als vermist staat geregistreerd, wellicht kan iemand van de stationsrijwielstalling aldaar de fiets dan even oppikken?
Bedankt voor je signaal Tochjo! Ik heb mijn OV-fiets collega's op de hoogte gebracht + ze de plattegrond gestuurd 🙂 De fiets wordt al geruime tijd gemist heb ik kunnen zien...

Reageer