Ov fiets gevonden

Er staat al drie weken een ov fiets aan de Sarpahatistraat naast fietsenrek nr 500. Volgens mij gewoon laten staan. Nr 18619.

12 reacties

Wordt die opgehaald? Staat vast aan lantaarnpaal
Hoi riccidoro, welkom op het forum. Ik heb je melding doorgegeven aan de afdeling van de OV-fiets. Zij gaan ervoor zorgen dat de fiets wordt weggehaald. Bedankt voor het melden, dat waarderen we.
Ik heb ook een OV-fiets gesignaleerd die al weken met een platte band in het fietsenrek staat vlakbij Station Amsterdam Lelylaan, op de Pieter Calandlaan 1 (uiterst rechts tegen de 'nietjes'). Het nummer is 19531.
Ik heb ook een OV-fiets gesignaleerd die al weken met een platte band in het fietsenrek staat vlakbij Station Amsterdam Lelylaan, op de Pieter Calandlaan 1 (uiterst rechts tegen de 'nietjes'). Het nummer is 19531.

Hallo Mike_ASD! Jij ook bedankt voor het melden, ik heb dit inmiddels doorgeven.
Wij hebben een ov fiets gevonden bij werkzaamheden in het groen.
een fiets met nr 16634
Hij staat op onze vestiging in Tegelen
Vijverlaan 13
Hallo bfaassen! Super dat je dit even meldt. Waar op jullie vestiging staat de fiets precies? En kunnen wij er zo bij of moeten we daarvoor even contact opnemen met iemand? Je mag de contactgegevens, indien nodig, naar mij sturen in een priv├ębericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en daarna te kiezen voor "stuur bericht". Alvast bedankt!
Ook ik heb weer een ov fiets gevonden met een lekke achterband. Het nummer is 18509 en staat op Schiphol vlak bij het NS-station, naast het Sheraton Hotel. De fiets in Amstelveen (nr. 9789) is nog steeds niet opgehaald.
Reputatie 1
Afgelopen zondag trof ik trouwens ook nog een OV-fiets aan op station Breukelen die met het kettingslot vast zat aan de paal naast de OV-fietskluzen. Er was op dat moment volgens de app nog 1 fiets te huur, aannemelijk die dus, maar als 'ie niet in de kluis staat huurt het wat lastig.
De fiets in Amstelveen (nr. 9789) is nog steeds niet opgehaald.

Dat gaat dan over dit bericht dat de afgelopen 15 dagen al 2 keer zou zijn doorgespeeld aan OV-fiets.
Ik zal het dossier Amstelveen in beheer nemen. Die overige twee fietsen kunnen ook gewoon geparkeerd zijn.
Alles is doorgegeven en de fietsen zullen opgehaald worden!
O.K. Ik laat wel even weten als de fietsen zijn weggehaald. Vanmiddag stond hij in Amstelveen nog lekker in het zonnetje. Op Schiphol kom ik niet zo vaak. Maar als ik hem nog zie dan meld ik dat wel weer.

Reageer