Ov fiets gevonden



Toon eerste bericht

115 reacties

Bedankt voor de aanvullende informatie Nina, ik ga je signaal doorgeven!
Goed dat je dit aangeeft. Weet je ook hoe de bushalte heet? Dan ga ik het voor je doorspelen Nina.
Er is in die hele straat maar 1 bushalte (weliswaar 1 aan elke kant van de weg, maar loodrecht tegenover elkaar) en de gedachtengang van de naamgever bushaltes in gedachten houdende gok ik zomaar dat die bushalte vernoemd is naar de straat waarin hij is geplaatst en dus Veldbloemweg heet. De straat is ook niet zo heel erg lang en ook heel erg recht en de bushalte is precies in het midden. Je kan er gewoonweg niet omheen en er voorbij rijden zonder hem te zien. Dus als je gewoon doorgeeft DE bushalte in DE Veldbloemweg dan moet het wel een ontzettende dappere dodo zijn wil diegene de fiets niet zien staan. Hij staat bij de bushalte aan de kant van de parkeerplaats en dus niet bij de bushalte aan de kant van de sloot. Duidelijker kan ik het echt niet maken.
Reputatie 7
Goed dat je dit aangeeft. Weet je ook hoe de bushalte heet? Dan ga ik het voor je doorspelen Nina.
ook ik rij al een aantal weken elke ochtend langs een ov fiets die keurig netjes naast een bushalte staat.
Geen idee welk nummer het is, maar hij staat bij de bushalte op de Veldbloemweg in Alphen aan den Rijn.
En het zou idd veel gemakkelijker zijn als hier gewoon een formuliertje op een website voor is (of heb ik gewoonweg iets niet gevonden?).
Dankjewel Liza! De fiets is aangemeld om op te worden gehaald!
Vervelend dat de fiets er nog staat, Liza. Wat is precies de lokatie? Dan kan ik deze doorgeven zodat de fiets eventueel opgehaald kan worden.
Locatie fiets:
Valtech
Kanaalweg 29
Utrecht
Vervelend dat de fiets er nog staat, Liza. Wat is precies de lokatie? Dan kan ik deze doorgeven zodat de fiets eventueel opgehaald kan worden.
Hallo Lizader,

Bedankt voor je bericht! Ik ga het doorgeven zodat mijn collega's na kunnen gaan of deze fiets in gebruik is.

Goedemorgen,

Inmiddels bericht al 2 weken geleden gestuurd. Zouden jullie deze fiets kunnen ophalen?
Alvast bedankt!

Groetjes Liza
Reputatie 7
Wordt opgepakt Robert, ik hoop dat ze n.a.v. deze melding het meteen kunnen vinden. Bedankt voor het doorgeven!
Badge +3
Zojuist via Twitter:

Er staat een OV fiets onbeheerd bij bushalte RK kerk, langs de N237 bij Soesterberg. Al meer dan een week. Kunnen jullie 'm ophalen? https://goo.gl/maps/FJHBBEDF1DJ2

Volgens mij was die of een soortgelijke al gemeld maar toen er om het nummer gevraagd werd terecht de opmerking "ik ga daar niet zomaar stoppen om het nummer te bekijken" (want is provinciale weg dus)...
Hallo Lizader,

Bedankt voor je bericht! Ik ga het doorgeven zodat mijn collega's na kunnen gaan of deze fiets in gebruik is.
Goedemiddag,

Sinds een paar weken staat er een OV fiets bij ons op kantoor.
Kunnen jullie controleren of deze nog in gebruik is?
Nummer: 14356

Alvast bedankt.

Groetjes Liza
Badge +3
Ah. nabij de (rol)trap naar de centrale 'bieb' (bibliotheek) aan de Emmasingel dus!

Kleine moeite om een pagina te maken ns.nl/weesfiets(melden), of ovfietsgevonden.nl of weesfiets.nl (tegen vergoeding van een dagkaart terug brengen of zo, scheelt CP&A weer werk), en NS een (verhuurbare) fiets!

Moet die fiets er wel meer dan 2 weken onbeheerd staan, want anders is die nog in de verhuur. Maar wie huurt er een OV-fiets voor 2 weken en maakt er geen gebruik van? Signalen zijn wel welkom dus!

Overigens krijgt de huurder na 5 dagen wel een reminder "Hey beste ×, waar blijft onze fiets, dit kost je vanaf datum × dus €5 per dag extra per dag!"


Bedankt voor de melding p_blijleven! Ook deze heb ik doorgegeven aan mijn collega's van OV-fiets.
Ook in Eindhoven staat al een tijd een OV-fiets, zonder zadel en met een kapotgesneden band. Onder het gebouw De Witte Dame, aan de Emmasingel 12, achter de stalen trap naar de eerste verdieping. Fietsnummer is 35101.

Bedankt voor de melding, Leonie1986! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de OV-fiets afdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en afhandelen!
Hallo, er staat al een aantal maanden een OV-fiets met nummer 29793 ter hoogte van de Aquamarijnlaan 250 in het fietsenrek voor het gebouw.
Bedankt voor het doorgeven User123, we gaan uitzoeken wat er met deze fiets aan de hand is. Als hij echt verlaten is zullen we hem ophalen.
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.

Hallo. Er is een NS fiets met nummer 14766 dichtbij bushalte Neerbosscheweg Nijmegen. Precies locatie is 51.828480, 5.820542. Staat daar al ongeveer 5 dagen, lijkt verlaten.
Reputatie 7
Heel erg bedankt voor het melden en welkom op het NS Serviceforum bhardenbol! Ik heb een verzoek gelegd bij de OV-Fietsafdeling om deze fiets z.s.m. op te komen halen of de eventuele eigenaar in te lichten.
Rotterdam, frederik van Eedenstraat. Hier staat sinds een week of 3 een OV fiets met nummer 12843. Ik geloof niet dat huurder deze nog op komt halen 😉
Zwolle zuid thv dreessingel 60 staat een ov fiets met nr 26389 achterband totaal vd velg staat er reeds 3 dagen
Reputatie 3
Op zich vind ik een dagkaart heel redelijk, maar dat standaard maken lijkt me niet zo handig.

Stel dat je een abonnement hebt, of geen ov in je dorp...
@Thomas NS, ik ben bang dat u mij vergeten bent, bij deze een herrinering
Badge +3
Oh jee.. jammer zeg maar terecht voor Rterhorst,

Ik zie dagelijks reclames dat CP&A nog personeel zoekt! Die regelen het heen en weer brengen van de fietsen.

Idee :8: Een Dagkaart NS voor degene die een 'weesfiets' terugbrengt naar de standplaats (met sleutel en zo). En een upgrade 1e klas of koffie/thee bij Kiosk als de sleutel ontbreekt. 😛

Reageer