Ov fiets gevonden



Toon eerste bericht

115 reacties

Reputatie 7
Update: Ik ben nog steeds bezig om een afspraak te regelen wanneer wij de OV-fiets op zullen halen.
Reputatie 7
Rterhorst, ik ben er niet zo van gediend dat jij een privéconversatie waarin ik jou meer dan tegemoet kom voor het melden van een gevonden OV-fiets, openbaar onder de aandacht brengt. Ik heb de bijlage uit jouw bericht verwijderd.

Om onduidelijkheid te voorkomen: de discussie wat betreft het inleveren en ophalen van deze OV-fiets is iets tussen Rterhorst en mij, dat houd ik liever zo.
@Rterhorst Ik zet deze discussie graag voort in privéberichten en wil je vragen om deze conversaties niet meer openbaar op het forum te plaatsen.
Reputatie 7
Badge
Vinderloon eisen en de NS chanteren met verhoging van het bedrag.
Ongelofelijk dat iemand dit durft te eisen.....

Wat mij betreft mag diegene zich de ogen uit zijn kop schamen, en al blij zijn dat er een dagkaartje als compensatie wordt aangeboden die infeite nog duurder is dan de genoemde 30 euro. (€52,60 zelfs). En dan nog zelfs een privé-discussie open en bloot op internet zetten. Daar heb ik geen woorden meer voor!
De fiets dagen/week op straat zetten met de sleutel in het slot (of in een zakje onder het zadel) ?

Bij mij mag dat niet eens (dan wordt de fiets wegggehaald door de gemeente, ook op slot) maar ik denk niet dat een fiets met een sleutel erin lang blijft staan ergens.

Hopelijk komt u eruit met NS, u heeft wel recht op 10% van de waarde van de fiets (in cash)
{Censuur door moderator} Beste thomas NS is met mij aan het schakelen ^^, iedereen is hier gewaarschuwd als je wat terug vraagt voor je moeite die je erin steekt🆒

Zie bijlage!
Reputatie 7
Update: Ik ben inmiddels aan het schakelen, bedankt rterhorst voor de gevraagde gegevens.
Reputatie 7
Bedankt rterhorst, dat je dit zo terugkoppelt. Zou jij mij in een privébericht jouw telefoonnummer en het adres van de locatie van de OV-fiets kunnen geven? Dan gaan wij kijken of we deze fiets kunnen komen ophalen. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
fiets 29948 mag dan wel bij jullie in het systeem staan, hij staat nu letterlijk bij mij in de box, ik heb de fiets gevonden half in de sloot langs de weg, een trapper missende, met beide sleutels nog in het slot!

jullie kunnen een afspraak met mij maken om hem op te halen, ik verwacht hier wel een enige vorm van compensatie voor!

groetjes Rene ter Horst
Ik heb voor beide fietsen even contact opgenomen met onze fietsafdeling. De fiets die totaaltukker heeft aangegeven is inderdaad gestolen, ik heb de locatie doorgegeven zodat dit opgepakt kan worden.

Fietsnummer 29948 is nog wel gewoon in verhuur. Bedankt voor de oplettendheid rterhorst, maar daar kunnen we dus nog niet achteraan.
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

Dat hij gestolen is en nu in gebruik is door een ander 😃
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?

krijg ik ook nog antwoord?
Hallo totaaltukker, wat bedoel je precies met hij is in gebruik maar volgens mij niet legitiem?
In de portiek van ons flatgebouw staat vaak deze OV fiets met nummer 16168 heel onhandig geparkeerd. Hij is in gebruik, maar volgens mij niet legitiem. Hij staat er dus niet altijd.

Portiek te vinden via Google maps: Benninkburg 101
Ik heb een fiets denk ik gevonden met nummer 29948 te Amsterdam. Kan ik hier opvragen wat de status ervan is? Gestolen of achtergelaten omdat schade?
Op 22 januari is de fiets met nummer 25039 's middags om 15.00 uur opgehaald door een bestelauto met reclame AA rent.Heb gesprek gehad met de bestuurder van het busje en een en ander uitgelegd.De fiets met nummer 21374 was op dat moment niet aanwezig.Staat nu wel weer de hele avond en nacht buiten.Denk dat er overdag weinig kans is om hem terug te krijgen,zal dus in de avonduren moeten gebeuren.

Met vriendelijke groet,

Gerard
Geen dank. Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen al als 'gestolen' bij ons in het systeem staan. We gaan dus snel een kijkje nemen.

Bedankt voor de terugkoppeling.
Geen dank. Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen al als 'gestolen' bij ons in het systeem staan. We gaan dus snel een kijkje nemen.
Bedankt voor de snelle reactie.
Welkom op ons forum Gerard en wat fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Ik heb het onmiddellijk doorgegeven aan de juiste afdeling en we gaan dit zo spoedig mogelijk onderzoeken.
Hallo,
Staan al meerdere weken ov fietsen voor de deur bij Luit 38-66 in Rotterdam Zevenkamp.
De nummers van deze fietsen zijn 25039 nu al 2 weken met een lekke band.En nummer 21374 deze wordt nog wel gebruikt,maar er wordt niet zo zuinig mee omgesprongen,wheelies worden er meegemaakt en lekker flink slippen en hem dan dwars gooien.Misschien kunnen jullie eens kijken of dit klopt en of ze mogelijk gestolen zijn.De fam.naam is verwijderd door moderator ivm privacy. Krijg helaas de foto's er niet bij.
OK. Snelle reactie!
Hallo Daan uit Rotterdam, welkom op het NS Serviceforum.

Bedankt voor de melding! Ik heb het doorgezet naar de afdeling OV-fiets. De fiets wordt doorgaans binnen 5 werkdagen opgehaald. 🙂
Fiets al enkele weken in Rotterdam Zuid i n de buurt van de Maashaven.
Hellevoetstraat 37
3081 NN Rotterdam
Badge +3
Grappig, onlangs iemand die de door haar gehuurde fiets niet meer open kreeg en na een kwartier probereb maar met de bus terug naar het station gegaan is (fiets op haar werk achter gelaten).

De beheerder van de stalling kon daar niets mee en was niet van zins om een oplossing te bieden.

Dan zou ik ook zeggen "hier heb je de sleutel terug", en uit beleefdheid "de fiets kan je op dit adres ophalen". Niet het probleem van de huurder, kom op zeg!

Als ze gewoon klakkeloos de sleutel ingeleverd had (niemand die controleert of de fiets ook daadwerkelijk teruggebracht is...) Maar ja, dan kan een volgende huurder die fiets niet vinden in de stalling.
Naast het fietsenrek tegenover Anthoniedijk 1 te Utrecht ligt al tijden een gehavende OV-fiets met nummer 29205

Reageer