Ov fiets gevonden | NS Community

Ov fiets gevonden


Er staat al weken een OV fiets t.h.v Singel 2 te Amsterdam met nr. 11909

115 reacties

Ook in Eindhoven staat al een tijd een OV-fiets, zonder zadel en met een kapotgesneden band. Onder het gebouw De Witte Dame, aan de Emmasingel 12, achter de stalen trap naar de eerste verdieping. Fietsnummer is 35101.

Bedankt voor de melding p_blijleven! Ook deze heb ik doorgegeven aan mijn collega's van OV-fiets.
Badge +3
Ah. nabij de (rol)trap naar de centrale 'bieb' (bibliotheek) aan de Emmasingel dus!

Kleine moeite om een pagina te maken ns.nl/weesfiets(melden), of ovfietsgevonden.nl of weesfiets.nl (tegen vergoeding van een dagkaart terug brengen of zo, scheelt CP&A weer werk), en NS een (verhuurbare) fiets!

Moet die fiets er wel meer dan 2 weken onbeheerd staan, want anders is die nog in de verhuur. Maar wie huurt er een OV-fiets voor 2 weken en maakt er geen gebruik van? Signalen zijn wel welkom dus!

Overigens krijgt de huurder na 5 dagen wel een reminder "Hey beste ×, waar blijft onze fiets, dit kost je vanaf datum × dus €5 per dag extra per dag!"


Goedemiddag,

Sinds een paar weken staat er een OV fiets bij ons op kantoor.
Kunnen jullie controleren of deze nog in gebruik is?
Nummer: 14356

Alvast bedankt.

Groetjes Liza
Hallo Lizader,

Bedankt voor je bericht! Ik ga het doorgeven zodat mijn collega's na kunnen gaan of deze fiets in gebruik is.
Badge +3
Zojuist via Twitter:

Er staat een OV fiets onbeheerd bij bushalte RK kerk, langs de N237 bij Soesterberg. Al meer dan een week. Kunnen jullie 'm ophalen? https://goo.gl/maps/FJHBBEDF1DJ2

Volgens mij was die of een soortgelijke al gemeld maar toen er om het nummer gevraagd werd terecht de opmerking "ik ga daar niet zomaar stoppen om het nummer te bekijken" (want is provinciale weg dus)...
Reputatie 7
Wordt opgepakt Robert, ik hoop dat ze n.a.v. deze melding het meteen kunnen vinden. Bedankt voor het doorgeven!
Hallo Lizader,

Bedankt voor je bericht! Ik ga het doorgeven zodat mijn collega's na kunnen gaan of deze fiets in gebruik is.

Goedemorgen,

Inmiddels bericht al 2 weken geleden gestuurd. Zouden jullie deze fiets kunnen ophalen?
Alvast bedankt!

Groetjes Liza
Vervelend dat de fiets er nog staat, Liza. Wat is precies de lokatie? Dan kan ik deze doorgeven zodat de fiets eventueel opgehaald kan worden.
Vervelend dat de fiets er nog staat, Liza. Wat is precies de lokatie? Dan kan ik deze doorgeven zodat de fiets eventueel opgehaald kan worden.
Locatie fiets:
Valtech
Kanaalweg 29
Utrecht
Dankjewel Liza! De fiets is aangemeld om op te worden gehaald!
ook ik rij al een aantal weken elke ochtend langs een ov fiets die keurig netjes naast een bushalte staat.
Geen idee welk nummer het is, maar hij staat bij de bushalte op de Veldbloemweg in Alphen aan den Rijn.
En het zou idd veel gemakkelijker zijn als hier gewoon een formuliertje op een website voor is (of heb ik gewoonweg iets niet gevonden?).
Reputatie 7
Goed dat je dit aangeeft. Weet je ook hoe de bushalte heet? Dan ga ik het voor je doorspelen Nina.
Goed dat je dit aangeeft. Weet je ook hoe de bushalte heet? Dan ga ik het voor je doorspelen Nina.
Er is in die hele straat maar 1 bushalte (weliswaar 1 aan elke kant van de weg, maar loodrecht tegenover elkaar) en de gedachtengang van de naamgever bushaltes in gedachten houdende gok ik zomaar dat die bushalte vernoemd is naar de straat waarin hij is geplaatst en dus Veldbloemweg heet. De straat is ook niet zo heel erg lang en ook heel erg recht en de bushalte is precies in het midden. Je kan er gewoonweg niet omheen en er voorbij rijden zonder hem te zien. Dus als je gewoon doorgeeft DE bushalte in DE Veldbloemweg dan moet het wel een ontzettende dappere dodo zijn wil diegene de fiets niet zien staan. Hij staat bij de bushalte aan de kant van de parkeerplaats en dus niet bij de bushalte aan de kant van de sloot. Duidelijker kan ik het echt niet maken.
Bedankt voor de aanvullende informatie Nina, ik ga je signaal doorgeven!
Bij Grubbehoeve te Amsterdam t.h.v nr 38 staat al enkele weken de OVFiets met nummer 30850.
Bedankt voor de melding IIVQ! Ik heb het doorgezet naar onze OV-fiets afdeling.
Op schansweg 1in Rotterdam staat fiets 29391 al lang
Weet je ook hoe lang deze er al staat, Pheess?
Op de Schiedamse Vest (Rotterdam) voor Supermercado staat al minstens 3 weken OV-fiets met nummer: 28704. Kunnen jullie deze ophalen?
Bedankt voor de melding Beatrijs! Ik heb het bij deze doorgegeven.
op de hoek Therese Schwartzestraat en Willem Passtoorsstraat in Amsterdam,staat al ruim 2 maanden een OV-fiets met nummer: 47372.
Bedankt voor je melding Essmee, er is een melding van gemaakt.
In Apeldoorn t.h.v. Arnhemseweg 375 staat al bijna een week een OV-fiets (23910) met kapotte achterband.

@mdewals ik zie dat hier een opdracht voor staat. We zullen de fiets snel ophalen, bedankt voor je melding 🙂.

Reageer