beantwoord

Ov fiets gevonden

• 7 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 244 Bekeken

Al een tijdje zie ik een OV fiets ergens staan met het nummer 29773 in Bilthoven
waar kan ik dit en de plek melden . . .
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 oktober 2017, 16:26

Hallo Mahap32388, welkom op het NS Serviceforum!

Het forum is een prima kanaal om dit door te geven, dus je bent aan een van de juiste adressen 🙂 Het enige wat we nog nodig hebben is de exacte locatie waar de fiets staat, zodat we deze kunnen ophalen. Kun je ook aangeven hoe lang de fiets daar staat?
Bekijk origineel

10 reacties

Het forum is een prima kanaal om dit door te geven, dus je bent aan een van de juiste adressen 🙂 Het enige wat we nog nodig hebben is de exacte locatie waar de fiets staat, zodat we deze kunnen ophalen. Kun je ook aangeven hoe lang de fiets daar staat?

De fiets stond een hele tijd 10 dg schat ik op een parkeerplaats op het vakantie Bospark Bilthoven en de mensen van het beheer hebben de fiets op een afgesloten plek bij de rceptie/containers zeer gezet, dus ik weet niet of zij ook al met een melding bezig zijn. Het adres is vakantiepark Bospark, Burgm v.d. Borchlaan 7 3722 GZ Bithoven, receptie open van 08:30 tot 17:00
030-2286777 zondags w.s. niet bereikbaar.
Bedankt! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van de OV-fiets afdeling 🙂
Hallo,

Ook ik maak graag melding van een 'verloren' OV fiets. Deze staat al zeker 4 weken in de fietsenstalling bij mij in de straat. Locatie Reinier Claeszenstraat tegenover los en laad punt AH.
Gr Marcel
Bedankt voor de melding msteijn en welkom op het NS Serviceforum! Heb je voor ons heel toevallig ook nog het serienummer van deze specifieke fiets?
Dat is 24457 Stijn
Bedankt voor je melding en reactie msteijn!

Ik zie dat die fiets als gestolen is opgegeven en eind augustus voor het laatst is verhuurd. Ik heb een melding uitgezet en we zullen de fiets ophalen 🙂.
Dat is mijn fiets ! Ik heb het doorgegeven aan de NS (ik moet nml 250 euro betalen) omdat ze hem niet konden vinden. Het blijkt dat ze bij Bospark Bilthove de fiets hadden weggezet waardoor we hem niet meer konden vinden. Zoooo blij met jouw bericht mahap32388-45336. We kunnen hem vandaag ophalen en terug brengen hoop ik.
Ik heb even contact opgenomen met onze OV-fiets afdeling Manon, en de fiets is inderdaad nog niet opgehaald. Ik hoop dat je hem kan inleveren, en ben heel blij voor je dat hij gevonden is!
Badge +3
Nu nog die boete van € 250,- terug zien te krijgen (of als je die gewoon betaalt mag je de fiets overigens houden).

Reageer