Ov fiets gevonden

ik heb een ov fiets gevonden in Nijmegen. Staat nu al ruim week bij garage boxen, bij de Titus Brandsma-kerk in Nijmegen, vlak bij het keizer Karel plein.

15 reacties

Hallo Thom Nooth, welkom op onze Community!

Om hier een melding van te kunnen maken heb ik het nummer van de OV-Fiets nodig. Heb je het nummer van deze fiets ook?
Nr is 35042..
Bedankt, Thom! Ik heb het in het systeem gezet, zodat de fiets z.s.m. opgehaald kan worden.
Hallo!

Al ongeveer een half jaar staat er een OV fiets met het nummer 26939 of 26936 geparkeerd in de fietsenstalling van de TU Delft aan de Langbergstraat. Vervelend dat de gebruiker deze OV fiets niet netjes terug brengt 😗
Reputatie 5
Hi mhvisser,

Is dit een gesloten stalling (als in: buiten openingstijden van de TU gesloten), of kan deze fiets op elk moment van de dag worden opgehaald?
Beste Ben NS,

Deze fietsenstalling is niet gesloten, oftewel 24 uur per dag / 7 dagen per week bereikbaar. Dus de fiets kan op elk moment van de dag worden opgehaald. Groeten, Maarten
Reputatie 5
Dank je! Ik heb dit doorgegeven, zodat ook deze fiets zo snel mogelijk opgehaald kan worden 🙂.
Dank je! Ik heb dit doorgegeven, zodat ook deze fiets zo snel mogelijk opgehaald kan worden 🙂.
Inmiddels zijn we vier maanden verder. 😅
Helaas staat de OV fiets met het nummer 26939 inmiddels zo wat een jaar alleen maar daar te staan....
De fiets is ondanks eerdere toezegging nog steeds niet opgehaald. Ik ben benieuwd of de lener nog steeds moet betalen voor het niet terug brengen van de fiets. Nogmaals ter verduidelijking de fiets staat in de vrij toegankelijke fietsstalling op de begane grond aan de Langbergstraat in Delft vlak bij het TU Gebouw Industrieel Ontwerpen. Ik wil best wel de fiets voor jullie ophalen, maar dan moeten jullie de reservesleutel voor de ze OV fiets 26939 klaar leggen bij de OV Fiets uitgifte punt station Delft. Maarten
Volgens ons systeem is de fiets niet aangetroffen waar deze is aangegeven. Ik kan nogmaals een melding maken maar wil dan wel exact kunnen aangeven waar de fiets staat. Deze locatie, is dit openbaar (buiten) of staat de fiets binnen?
Zie mijn eerdere opmerkingen waar de fiets zich bevindt,
Nieuwe overdekte vrij toegankelijke fietsenstalling op de begane grond, vlak bij de TU faculteit Industrieel Ontwerpen. De geo locatie is 52°00'07.6"N 4°22'13.5"E.
Bedankt. Met die details ga ik een nieuwe melding maken!
Hallo NS,

Ik heb een nieuwe melding, al vele maanden staat er een NS OV Fiets (zonder zadel+zadelpen) met het nummer 26170 geparkeerd in een fietsenrek aan de Mekelweg in Delft tussen de begraafplaats Jaffa en de Döner Company Delft TU. Vervelend dat de laatste gebruiker deze OV fiets niet netjes terug brengt 😗. Ik ben wel benieuwd of deze gebruiker nog dagelijks huur moet betalen ⁉
Wat goed dat je dit meldt, mhvisser!

De fiets staat als gestolen geregistreerd (al vanaf september vorig jaar). Ik geef graag door dat de fiets gevonden is.

Heb je ook een preciezere locatie? Bijvoorbeeld aan de Mekelweg ter hoogte van huisnummer xx? Dat zoekt wat makkelijker voor de mensen die de fiets moeten ophalen.
Ik lees het graag zodat ik het door kan zetten.
Beste Rizana,

Dank voor je reactie, de locatie van de fiets is ter linkerzijde van de Mekelweg nr. 1 tussen de begraafplaats Jaffa en de Döner Company Delft TU. Met vriendelijke groet, Maarten
Dankjewel voor je snelle reactie, mhvisser. Ik heb je melding doorgezet! Hopelijk wordt de fiets snel opgehaald en krijgt deze de nodige aandacht.

Reageer