beantwoord

OV fiets gevonden

Beste,
Er staan al weken 2 fietsen in de Pieter nieuwlandstaat die niet worden gebruikt.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 februari 2019, 13:22

Hallo Riccii en welkom bij de NS Community.

Kun je ons het nummer van de fietsen en een exacte locatie toesturen? We kunnen dan melding maken dat deze fietsen hier staan zodat ze opgehaald worden. Het nummer staat op de fiets.

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Riccii en welkom bij de NS Community.

Kun je ons het nummer van de fietsen en een exacte locatie toesturen? We kunnen dan melding maken dat deze fietsen hier staan zodat ze opgehaald worden. Het nummer staat op de fiets.
Dat kan maar jullie kunnen ook gewoon door de straat rijden en ze ophalen. Kijk maar wat je doet. Ik heb zo genoeg gedaan dacht ik.

Dag
Helaas kan ik zonder de nummers geen melding maken om ze op te laten halen Riccii. Desondanks wil ik je toch bedanken.
Ik heb ook een ov-fiets gevonden: nr 28755, staat in Haarlem centrum, Zijlstraat, tegen de zijgevel van het stadhuis dicht bij de Grote Markt.
34478 OV fiets ter hoogte van Pieter nieuwlandstaat 7. Overkant van de weg
Reputatie 3
Riccii schreef:

34478 OV fiets ter hoogte van Pieter nieuwlandstaat 7. Overkant van de weg

En heb je het dan over Maastricht of Den Helder? Zal vast Amsterdam zijn trouwens, want voor Amsterdammers bestaat er immers niks anders dan Amsterdam 👎🏻
Hoi evelinevanschie en Riccii,

Welkom bij de Community!

Van beide fietsen heb ik een melding gemaakt dat ze gevonden zijn. Bedankt voor het doorgeven! ☺

Reageer