beantwoord

Ov fiets gevonden

• 28 februari 2019
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo, er staat al ca. 2 maanden een Ov fiets nr. 24280 bij het winkelcentrum in Pijnacker. Locatie: fietsenstalling begin Emmastraat bij de ingang van de winkelpassage.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 maart 2019, 14:33

Wij kunnen dit soort meldingen enkel maken via de specifieke fiets. Als we niet weten om welke fiets het gaat, wordt het voor ons ook een stuk lastiger om de melding te maken.

Ik heb in ieder geval bij deze een melding doorgezet met de informatie die we tot dusver hebben gekregen. Hopelijk kan de fiets worden teruggevonden.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij onze NS Community, Reiziger54 🙂!

Bedankt voor het melden! Als ik de plattegrond bekijk, bedoel je dus ter hoogte van de Albert Heijn? Zo niet, zou je dan kunnen aangeven bij welke winkel deze fietsenstalling zich ongeveer bevindt?
Beste Reiziger54, zou je ons iets meer kunnen vertellen? 🙂
Reputatie 3
Die Emmastraat is volgens Google Maps maar een klein stukje, ongeveer 100 meter rondom de winkels. Hoezo moet dan ook nog precies vermeld worden bij welke winkel het is? Kruising Emmastraat-Ackershof.

Ik vind het al erg genoeg dat de NS per se het nummer wil hebben van die fiets.
Wij kunnen dit soort meldingen enkel maken via de specifieke fiets. Als we niet weten om welke fiets het gaat, wordt het voor ons ook een stuk lastiger om de melding te maken.

Ik heb in ieder geval bij deze een melding doorgezet met de informatie die we tot dusver hebben gekregen. Hopelijk kan de fiets worden teruggevonden.

Reageer