beantwoord

OV fiets gevonden

• 27 november 2020
  • 8 reacties
  • 428 Bekeken

Er staat aan het einde van de Nassaulaan in Delft tegenover de hengelsportwinkel al lange tijd een OV fiets. Het nummer is erop getaped en met de hand geschreven. 

Nummer: 37925

De fiets staat er al zeker een maand, volgens mij al langer.

icon

Beste antwoord door Laura NS 27 november 2020, 11:04

Hoi BarbaradeVries en welkom op onze NS Community. Deze fiets is als laatste op 25 oktober verhuurd, dus die maand kan kloppen. Bedankt voor het doorgeven! Ik verwerk het in mijn systeem. 

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi BarbaradeVries en welkom op onze NS Community. Deze fiets is als laatste op 25 oktober verhuurd, dus die maand kan kloppen. Bedankt voor het doorgeven! Ik verwerk het in mijn systeem. 

In Groningen staat OV fiets met nummer 62370. Staat er al maanden. Op Harmonieplein aan de Uurwerkersgang

In Groningen staat OV fiets met nummer 62370. Staat er al maanden. Op Harmonieplein aan de Uurwerkersgang

Kunnen jullie die ophalen?

Hoi Grunn61, welkom op onze NS Community. Die fiets is voor het laatst in augustus verhuurd. Het lijkt me inderdaad dat dit een verloren fietsje is. Bedankt voor het melden! Heel erg fijn!

Wat merkt degene die de fiets gehuurd heeft er eigenlijk van als zo’n fiets blijft staan en moet worden opgehaald?

In dit geval denk ik dat deze persoon al een boete heeft betaald voor de fiets zelf, omdat de rit door oNS op 3 augustus wel is afgesloten en de sleutel is opgestuurd. Maar dat is een vermoeden, dat kan ik nu even niet zo snel terugzien. 

Hoi, 

ook in utrecht, bij de Van Sijpesteijnkade staat (voor het gebouw de Syp) al lange tijd een vergeten OV-fiets. Het nummer is 25978 en het gaat om een speciale ov-fiets met spikkeltjes :)

mvg,

hsh

Bedankt Hsh38! Welkom op de NS Community.

Reageer