OV fiets gevonden | NS Community
beantwoord

OV fiets gevonden

  • 1 August 2021
  • 27 reacties
  • 1127 Bekeken

Hi NS! Al een week of 3 staat er een OV-fiets voor ons pand, Theresiastraat 38-58 Den Haag. Nummer OV31887. Missen jullie deze? Groet, Ramon

icon

Beste antwoord door Maxime NS 2 August 2021, 10:04

Bekijk origineel

27 reacties

Hi Ramon, ja die missen we! Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb er een melding van gemaakt zodat de fiets kan worden opgehaald.

Beste NS!

Bij mijn kantoor in Apeldoorn staat al geruime tijd een OV-fiets met nummer 11495. Wordt de fiets gemist? Zo ja, zouden jullie contact op kunnen nemen met mij? Het terrein is niet zomaar toegankelijk en ik zal het door moeten geven aan onze Meldkamer als de fiets wordt opgehaald. 

Met vriendelijke groet, 

Janneke Reedijk

Hoi Janneke,

Het lijkt er inderdaad op dat we deze fiets missen. Wil je mij via een privébericht de locatie van de fiets sturen + jouw telefoonnummer?

Beste NS,

Voor ons appartement staat ook al 2 weken een NS fiets, met nummer 11297, zijn jullie deze kwijt?

 

groetjes,

Dieuwertje 

Goedenavond Dieuwertje-I en welkom bij de NS Community!

Deze fiets lijkt inderdaad al enige tijd vermist te zijn. Zou je kunnen aangeven waar de fiets precies staat? Straatnaam en ter hoogte van welk huisnummer? Als je liever niet de locatie van jullie appartement openbaar stuurt (gezien de fiets daarvoor staat), mag je mij hier ook een privébericht voor sturen.

beste NS 

voor ons huis staat al een paar weken een ov fiets, mogelijk van een zwerfer geweest, want helemaal heel is die niet meer. het nummer is B04717, is deze gemist?

groetjes, sven bruynooge

Reputatie 6

Hallo Sven Bruynooge. Welkom bij de NS Community!

Er is geen OV-fiets met dit nummer bij ons bekend. Zou je dit nummer nogmaals na willen kijken? 

Badge +3

Zou dat misschien een O-bike o.i.d. zijn (nummer op de kettingkast)?

 

Reputatie 7
Badge +3

Worden die O-bikes nog gebruikt? Dat was toch geflopt en al die fietsen verkocht voor een prikkie? Net als Mobike, waarvan ik kort geleden een hele partij bij veilingsite BVA zag staan. 

Had jij nou ooit eens zo'n O-bike gekocht Robert?

Badge +3

Worden die O-bikes nog gebruikt? Dat was toch geflopt en al die fietsen verkocht voor een prikkie? Net als Mobike, waarvan ik kort geleden een hele partij bij veilingsite BVA zag staan. 

Had jij nou ooit eens zo'n O-bike gekocht Robert?

Ja, voor 50 euro (ze staan nu op Marktplaats voor 25 euro) maar is geen aanrader, trapt enorm zwaar maar op zich ‘bruikbaar’ als stadsfiets.

https://www.youtube.com/watch?v=dlit-byPWnw

Reputatie 7
Badge +3

Haha, ja die Mobikes idem dito, trappen ook zwaar, een toenmalige collega huurde er wel eens eentje in Delft en gaf dat ook al aan. Hij weigerde daarom om zo'n Mobike op station Delft te huren want dat was een kwartier fietsen, daarom deed hij dat op Delft Zuid, is maar 7 minuten fietsen en dat was nog te doen. Op die veilingsite stonden ze als “Robuuste Stadsfietsen”. Robuust moesten ze wel zijn want ze werden overal op straat zo neergegooid. 

Hallo Sven Bruynooge. Welkom bij de NS Community!

Er is geen OV-fiets met dit nummer bij ons bekend. Zou je dit nummer nogmaals na willen kijken? 

beste Daniel, het andere nummer dat er op staat is, 43717

is deze wel vermist?

groetjes Sven Bruynooge

Die missen we wel. Fijn dat je dit even aankaart. Bedankt! Ik stuur je even een privébericht om erachter te komen waar 'voor ons huis’ is.

 

Deze lijkt hier ook al even te staan… voor Het Lokaal Amersfoort

Reputatie 7
Badge +2

Zelfs nog zonder elektronisch slot, die kan inderdaad nooit recent in Amersfoort gehuurd zijn.

Die fiets missen we inderdaad. Is dat Oliemolenhof 90 in Amersfoort? Is de fiets te zien vanaf de straat? Ik zal een melding maken zodat de fiets opgehaald kan worden.

Beste NS,

Ik ging in de Waal zwemmen en kwam hier een ov-fiets tegen (nummer 69492). Waarschijnlijk is die van de brug gegooid. We hebben de fiets uit het water gehaald en hij staat nu onder de snelbinder in Nijmegen. De fiets is nog in goede staat (wel een beetje vies) dus we wilden het even laten weten voor als jullie er nog wat mee kunnen.

 

Wat super dat je deze eruit hebt gehaald en het bij ons meld. Ik ben alleen bang dat het nummer niet klopt. Deze fiets is 10 minuten geleden namelijk ingeleverd bij de stalling op het station in Best.

De fiets met nummer 23739 staat al vele weken aan de Buenos Aireshof, hoek Limastraat in Den Haag, https://goo.gl/maps/yjqQqzXj59AUkf2U6

Bedankt! Die misten we al. :) Ik stuur er iemand op af.

Ovfiets 25051 staat ook al weken bij flatgebouw D'Hooghe Trans (Aziëlaan 208-470) in Utrecht!

Reputatie 6

Hey Rup. Welkom bij de NS Community. 

Bedankt voor het melden, ik heb het meteen voor je doorgezet! 

Er staat al maandenlang een OV-fiets zonder zadel op de hoek van de Radarstraat en Televisiestraat in Den Haag.

De OV-fiets heeft het nummer 61453

Ik denk dat het feit dat het zadel ontbreekt de reden is, dat de fiets niet is teruggebracht. Wellicht kan hij door de NS opgehaald worden.

 

Hoi N Sonneveld en welkom bij onze Community.

Bedankt voor het doorgeven! Deze fiets zijn we inderdaad kwijt. Ik heb een ophaalverzoek gemaakt.

Reageer