Skip to main content
beantwoord

OV fiets gevonden

Toon eerste bericht

• Op het juiste spoor
  • 19 januari 2024

Fiets met nummer 20033 staat in de Bisonstraat, Nijmegen, tegenover huisnummer 24.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 19 januari 2024

Beide zijn aangemeld, @A_d_d_i en @krasof. Bedankt voor het aangeven! :D

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 19 januari 2024

Bij bushalte Kamp/De Stier aan de Flierbeeksingel in Amersfoort staat OV-fiets 17152 al zeker een paar weken keurig in het witte vak van de deelfietshub, maar dat werkt natuurlijk niet om een OV-fiets in te leveren😉

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 20 januari 2024

Dankjewel voor het melden. De OV-fiets was al gemeld bij een andere locatie maar niet aangetroffen. Opnieuw een ophaalverzoek ingediend.

• Intercity
  • 26 maart 2024

Goedemorgen! Ik fiets in Deventer vaak langs de Zeus (Hanzeweg 1 Deventer) en volgens mij staat daar al lange tijd dezelfde OV-fiets met nummer 14934. Is deze toevallig zoek? 

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 26 maart 2024

Ik kan helaas geen actuele status van deze fiets achterhalen, maar ik heb wel een melding doorgezet. Bedankt voor het doorgeven!

• Op het juiste spoor
  • 7 april 2024

Deze staat al een tijdje voor de ingang van het gemeentehuis van Culemborg. Weliswaar op slot, maar lijkt toch ‘vergeten’ te zijn. 

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 8 april 2024

Hallo Markvd en welkom bij de NS Community.

Bedankt voor het doorgeven, ik ga het melden!

• Op het juiste spoor
  • 26 april 2024

Goedemorgen, bij de Zutphenseweg 31C, 7418 AH Deventer, staat bij de ingang van vanaf de Gothlandstraat als meerdere weken een fiets met het nummer 12483. Hij staat wel op slot, maar lijkt toch vergeten/kwijt te zijn. 

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 26 april 2024

Bedankt Jan_Dekker! Ik ga er werk van maken! :)

• Op het juiste spoor
  • 28 april 2024

Deze staat al een paar weken stil op:

https://maps.app.goo.gl/ZZiDzYzKKQXdPUda6

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 28 april 2024

Bedankt voor het melden Kiampp! Er staat al een melding om deze fiets op te halen. 😊

• Intercity
  • 2 mei 2024
youdidit schreef:

Goedemorgen! Ik fiets in Deventer vaak langs de Zeus (Hanzeweg 1 Deventer) en volgens mij staat daar al lange tijd dezelfde OV-fiets met nummer 14934. Is deze toevallig zoek? 

Deze fiets staat er trouwens nog steeds! 

https://maps.app.goo.gl/za54TtU4zLy36XR37

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 2 mei 2024

Goedemiddag youdidit.

Bedankt voor de herinerring. Ik zie in de vorige ophaalverzoeken staan dat de fiets niet is gevonden. Ik heb je maps tag bijgevoegd en hopelijk kunnen ze de fiets nu wel vinden.

• Intercity
  • 3 juli 2024

15045 staat in de fietsenstalling bij NS station Boskoop Snijdelwijk, al een tijd zonder zadel.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 3 juli 2024

Dat is niet praktisch. Ik ga het doorgeven, bedankt voor het melden!

Reageer