OV fiets gevonden | NS Community
beantwoord

OV fiets gevonden

  • 27 September 2022
  • 156 reacties
  • 3736 Bekeken

Hoi, er staat al even een OV fiets in de gemeenschappelijke binnen stalling van mijn gebouw in Utrecht. Het gaat om de fiets met het nummer 46563. Ik vermoed dat deze gestolen/kwijt is. Als dit het geval is kan ik de locatie hiervan doorsturen.

Gezien de hoeveelheid van dit soort posts op dit forum en omdat het voor de NS ook fijn is om gestolen fietsen terug te krijgen. Lijkt het mij een goed idee als er hiervoor een standaard meld formulier wordt gemaakt. Op die manier worden waarschijnlijk mee fietsen terug gevonden en is dit minder moeite om te melden.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 September 2022, 21:40

Bekijk origineel

156 reacties

Reputatie 6

Hey HotelDeBeyaerd. Welkom bij de NS Community!

Ik heb een melding voor je doorgezet. Bedankt voor het doorgeven! 

Er staat al vrij lang een ov-fiets aan de marktstraar in Meppel bij de bieb. 

 

Bedankt! Die waren we al kwijt. Ik laat hem ophalen. :)

Ik heb een OV fiets gevonden, op slot en in schijnbaar goede staat. Kan ik ergens de locatie doorgeven? 

Dat mag je hier doen. Weet je ook hoe lang deze fiets er al staat en wat het nummer van de fiets is?

Deze staat al even in de tuinstraat in haarlem om de hoek van het station. Is deze misschien kwijtgeraakt?

Deze zijn we niet kwijt zo te zien. Toch bedankt voor het melden! Mocht de fiets er toch langere tijd blijven staan, kom het gewoon melden.

Bij Buitenplaats Doornburgh in Maarssen staat ook al weken een ov-fiets!

 

Deze staat nog steeds in de tuinstraat in haarlem. Al weken niet verplaatst. 

Bij Buitenplaats Doornburgh in Maarssen staat ook al weken een ov-fiets!

 

@doeidoei Deze fiets is inderdaad al een tijdje vermist, bedankt voor de melding. Kun je echter ook aangeven waar hij precies staat bij dit gebouw? En klopt het dat dit zou moeten gaan om de Diependaalsedijk 17 qua adres?

Deze staat nog steeds in de tuinstraat in haarlem. Al weken niet verplaatst. 

@Jut Inmiddels is deze fiets als verloren gemarkeerd. Kun je aangeven ter hoogte van welk huisnummer deze fiets in de Tuinstraat staat? Dan kan ik hier ook een melding voor maken.

Hij staat tegen de muur mer om de hoek met de kenaustraat. Er is geen huisnr. 
groet Jut

Badge +3

Hij staat tegen de muur mer om de hoek met de kenaustraat. Er is geen huisnr. 
groet Jut

Tuinstraat heeft geen huisnummers, maar Kenaustraat 2 is voldoende.

Reputatie 6

Hij staat tegen de muur mer om de hoek met de kenaustraat. Er is geen huisnr. 
groet Jut

Tuinstraat heeft geen huisnummers, maar Kenaustraat 2 is voldoende.

Dan is deze melding nu doorgezet!

Badge +3

Hij staat tegen de muur mer om de hoek met de kenaustraat. Er is geen huisnr. 
groet Jut

Tuinstraat heeft geen huisnummers, maar Kenaustraat 2 is voldoende.

Dan is deze melding nu doorgezet!

Oeps, Tuinstraat heeft wel huisnummers maar dat is pas een stuk verderop in de straat.

Hi Jut/Stijn,

Dit is inderdaad Diependaalsedijk 17, Maarssen.

Hij staat naast het voormalige klooster. Het klooster ligt midden in het terrein, deze is ma-zo open terwijl de zon op is. De fiets staat buiten, voorbij de ingang van het klooster.

Het gaat om de tuinstraat in Haarlem.

In Utrecht Terwijde in het Waterwinpark (fietspad “De Mijl”) staat deze fiets al een week met een lekke band.

 

Bedankt voor de melding, EdwinWin. Ik zie dat er vanochtend al een opdracht is aangemaakt om de fiets op te halen, dus dit is ook al ergens anders gemeld!

Ik heb ook een OV fiets gezien die al met blauw verwijderlabel, staat op Veilinghavenkade 175 Utrecht

Welkom op onze NS Community LenTib. Bedankt dat je dat hier even door wil geven. Heb je ook een fietsnummer (staat op het frame)? Zonder nummer kan ik hem niet aanmelden.

38682

Reputatie 6
Badge +2

Super, de melding is doorgezet!

GPS coördinaten: 52.14952393396074, 4.660272699027397

Opmerkelijk: sticker met fietsnummer weggehaald ! De Handhaving "wil deze fiets hebben". Succes.

Dankjewel voor het doorgeven, A_d_d_i. Ik heb een ophaalverzoek ingediend.

Reageer