OV Fiets gevonden | NS Community
beantwoord

OV Fiets gevonden


Hallo,

Er staat al een tijdje een OV fiets in fietsenstalling op Europalaan, 24 in 's-Hertogenbosch. Het nummer is 12289

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 22 March 2023, 10:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi R.Santos en welkom bij de NS Community! 

Deze fiets is al een beste tijd vermist, dus we zijn blij met jouw melding. Dankjewel! De fiets zal hier snel opgehaald worden.

Er staat al een tijd een OV-fiets in Oss op de kruising Jachtslot/Harnas 5346wk.

Nr van de fiets is 16469. 

 

Dankjewel voor je melding, H.W.J. Verstappen. Er bestaat zo te zien al een melding voor deze fiets, dus die wordt zo snel mogelijk opgehaald!

Reputatie 7
Badge +3

Hier bij de supermarkt staat al weken een OV-fiets met nummer 54745. Is die ook kwijt toevallig?

Hier bij de supermarkt staat al weken een OV-fiets met nummer 54745. Is die ook kwijt toevallig?

Lijkt er wel op. Dit zou dan moeten gaan om een fiets met een klassiek slot?

 

Reputatie 7
Badge +3

Ja.

 

Waar precies staat de fiets? Dan zet ik et door.

Reputatie 7
Badge +3

Helmond, Lidl aan de Taftstraat.

 

Wat ik me nog afvroeg. Hoe raken al die OV-fietsen kwijt? Zijn ze gestolen? Zijn ze gehuurd met verloren OV-chipkaarten?

Daar heb ik helaas geen antwoord op. Het enige wat ik kan inzien is of een fiets vermist is, niet wat daar de context achter is. Als de laatste huurder contact heeft opgenomen over de situatie dan zal er onder de betreffende klantgegevens misschien meer informatie staan, maar die mag ik er uiteraard niet bij pakken zonder dat ik contact heb met die betreffende persoon.

Bedankt voor de verdere informatie in ieder geval, ik heb de fiets aangemeld voor een ophalen.

Badge +3

Wat ik me nog afvroeg. Hoe raken al die OV-fietsen kwijt? Zijn ze gestolen? Zijn ze gehuurd met verloren OV-chipkaarten?

Helmond (centrum) heeft een bemenste stalling dus daar zullen geen sleutelkastjes zijn maar de fietsen gewoon met de sleutel er in staan (vergelijk Eindhoven Centraal)?

Voorheen in Woerden had de beheerder een bakje met sleutels op de balie staan waar iedereen op een onbewaakt ogenblik een graai uit kon doen, ook niet handig.

Reageer