Skip to main content

Aan de Diemerzeedijk, ter hoogte van de Diemer Vijfhoek, staat al geruime tijd, ik schat een paar maanden, deze OVfiets op slot en met lege banden. Achtergelaten dus en rijp om op te halen.

 

 

 

 


Goedemiddag robneij. Welkom bij de NS Community!

Heb je ook het nummer op de frame van de fiets zelve? Dit is het serie nummer, waar ik helaas niks op kan registreren namelijk.


Meer heb ik niet maar als ik er over een paar weken weer langs kom ga ik kijken. Waar bevindt zich het frame nummer?


Meer heb ik niet maar als ik er over een paar weken weer langs kom ga ik kijken. Waar bevindt zich het frame nummer?

Als het niet groot op de framebuis staat dan is het een stickertje op het achterspatbord (5 cijfers)


Het nummer op het achterspatbord is verwijderd. Het framenummer is 78584. Succes met ophalen. 


Het nummer op het achterspatbord is verwijderd. Het framenummer is 78584. Succes met ophalen. 

Ah, dat is dus op de onderkant bij de trappers? In dat geval weer wat geleerd (alhoewel, daar staat het bij mijn eigen fiets ook) 😄


Goedenavond,

Ik heb een ophaalverzoek in ons systeem gezet. Helaas kon ik het nummer niet koppelen aan een OV-fiets maar er gaat wel gekeken worden op de door jou genoemde plek.


Goedenavond,

Ik heb een ophaalverzoek in ons systeem gezet. Helaas kon ik het nummer niet koppelen aan een OV-fiets maar er gaat wel gekeken worden op de door jou genoemde plek.

Kan best zijn dat de fiets ‘omgenummerd’ is (wegens nieuw slot), en 78584 niet meer bestaat.


De Ov-fiets 78584 bestaat wel maar is vandaag twee keer verhuurd. Het gaat in dit geval dus om een andere OV-fiets.


Zijn er zoveel OVfietsen dat het framenummer 78584 tweemaal kan voorkomen?

 

En nu ik toch bezig ben: ik zag nog een verweesde OV-fiets met nummer 15720. Deze staat flink gehavend (lege banden, verlichting gesloopt) los tegen het hek van het Oosterpark in Amsterdam aan de kant van de Linnaeusstraat tegenover de Muiderkerk. 


Zie de foto van het framenummer: kan de tweede 8 als een 6 gelezen worden? Zo ja check dan nummer 78564.


Ik heb een melding voor je doorgezet! 


Heel goed dat beide fietsen zijn opgehaald 🤓


Reageer