beantwoord

Ov fiets goed uitgecheckt?

• 21 juni 2019
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Toen ik gisteren bij Amsterdam zuid een ov fiets kreeg kon hij mijn ov wel inscannen maar mijn fiets niet toen ik hem vandaag terug bracht ruim voor tijd had ik het verhaal uitgelegd alleen de meneer heeft toch toen wel de sleutel ingescand ik weet nu niet of de fiets nu wel of niet in uitgescannen help!
icon

Beste antwoord door Thom 21 juni 2019, 13:52

Men kan het bij Klantenservice even nagaan. Kies voor OV-fiets als u doorverbonden wilt worden en houd uw kaart bij de hand. 030 7515155, via de sociale media gaat het vaak wat sneller.

Als het niet goed is gegaan, kunnen ze het daar ook herstellen. Als de sleutel bij het terugbrengen is ingescand moet het eigenlijk goed zijn. Het lijkt me goed voor uw peace of mind even contact op te nemen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Men kan het bij Klantenservice even nagaan. Kies voor OV-fiets als u doorverbonden wilt worden en houd uw kaart bij de hand. 030 7515155, via de sociale media gaat het vaak wat sneller.

Als het niet goed is gegaan, kunnen ze het daar ook herstellen. Als de sleutel bij het terugbrengen is ingescand moet het eigenlijk goed zijn. Het lijkt me goed voor uw peace of mind even contact op te nemen.
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als de fiets (of sleutel) niet gescand kon worden bij het uitlenen dan heb je volgens het systeem geen fiets gehuurd.
Bij het terugbrengen wordt de fiets gewoon geregistreerd als aanwezig in de stalling. Ik vermoed dat je voor deze keer dus niets hoeft te betalen.

Je kunt in Mijn NS bij Reishistorie (deur tot deur) na ongeveer een uur eventuele fietshuur inzien.
Badge +3
@Lucasderoos Uit nieuwsgierigheid, hoe is dit afgelopen?

Reageer