beantwoord

OV-Fiets in Combinatie met Dal-Voordeel

• 17 maart 2021
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb al een paar jaar een Dalvoordeel abbonement, nu wil ik hier een OV-Fiets abbonement van 0,01 euro toevoegen. Maar zodra ik dit probeer te doen staat er dat iets fout gaat met mijn gegevens. Terwijl die wel vinkjes ernaast hebben?

icon

Beste antwoord door Mark NS 17 maart 2021, 12:57

In dat geval zal ook iemand anders de contractant zijn van het Dal Voordeel abonnement op je OV-chipkaart. Die zou het OV-fiets abonnement dan ook voor je kunnen aanvragen via een eigen Mijn NS account.

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi TomvanDijk, welkom op de NS Community.

Staat er ook aangegeven welke gegevens precies onjuist zouden zijn of dat niet? Een dergelijke melding kan duiden op een probleem met het Mijn NS account. De klantenservice kan dit voor je nakijken wanneer je belt of een bericht stuurt via de chat, Facebook of Twitter. 

Nee, alle gegevens schijnen correct te zijn

Het is dan goed mogelijk dat er iets met het Mijn NS account aan de hand is. Ik kan me ook enkele gevallen herinneren waarbij het probleem bleek te zitten in dat de besteller minderjarig was. 

Ik ben inderdaad minderjarig dus daar zou het aan kunnen liggen

In dat geval zal ook iemand anders de contractant zijn van het Dal Voordeel abonnement op je OV-chipkaart. Die zou het OV-fiets abonnement dan ook voor je kunnen aanvragen via een eigen Mijn NS account.

Reageer