beantwoord

OV fiets in gebruik voor krantenwijk?

• 2 maart 2019
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Hallo,

Bij ons in de buurt wordt al Lange tijd een ov-fiets gebruikt voor de krantenwijk. Is dat wel de bedoeling?
Gaat om fiets 36059 in Varsseveld.

Evt. verdere naw-info van deze gebruiker is bij mij bekend.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 maart 2019, 17:07

Update: Ik heb verdere gegevens ontvangen via een privébericht en laat dit verder oppakken door collega's van de OV-fiets afdeling.

Voor de meelezers: Wanneer je vermoed dat een OV-fiets onrechtmatig gebruikt wordt, neem dan vooral contact op met onze Klantenservice! Aan de hand van het fietsnummer kunnen wij de situatie onderzoeken en eventueel verdere actie ondernemen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Lijkt me niet de bedoeling. Tenzij de fiets ieder dag of misschien 2 of 3 dagen opnieuw wordt gehuurd en de krantenbezorger netjes €3.85 per dag betaalt.
Als deze persoon de OV-fiets zelf heeft gehuurd en nooit heeft teruggebracht dan heeft hij of zij vast een afschrijving gehad van €250 voor de fiets en dan heb je in feite de fiets "gekocht" ook al is dat dan niet juist. Maar dat moet na te gaan zijn met het nummer.
Goedemiddag Annerie79 en welkom bij de NS Community!

Voor zover ik kan terugvinden lijkt deze fiets inderdaad onrechtmatig gebruikt te worden. Zou je mij in een privébericht (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') de adresgegevens willen sturen van waar we de fiets kunnen vinden?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Bij ons in de buurt wordt al Lange tijd een ov-fiets gebruikt voor de krantenwijk. Is dat wel de bedoeling?
Gaat om fiets 36059 in Varsseveld.

Evt. verdere naw-info van deze gebruiker is bij mij bekend.

Mooie actie!
Update: Ik heb verdere gegevens ontvangen via een privébericht en laat dit verder oppakken door collega's van de OV-fiets afdeling.

Voor de meelezers: Wanneer je vermoed dat een OV-fiets onrechtmatig gebruikt wordt, neem dan vooral contact op met onze Klantenservice! Aan de hand van het fietsnummer kunnen wij de situatie onderzoeken en eventueel verdere actie ondernemen.

Reageer