ov fiets ingeleverd | NS Community
beantwoord

ov fiets ingeleverd

  • 7 March 2023
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

ik ontving een mail met de melding dat ik al 3 dagen een ov fiets huur. ik heb zaterdag een ov fiets gehuurd en teruggebracht (en op slot gedaan).

Fiets gehuurd: 4-3 15.46

Fiets ingeleverd: 4-3 20.45

Michiel van der Wel

icon

Beste antwoord door Lorena NS 7 March 2023, 20:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Michiel van der Wel en welkom bij de NS Community! 


Daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan met het inleveren. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice zodat dit alsnog geregistreerd kan worden.

Ik heb de chat geprobeerd maar geen medewerker op de lijn gekregen na chat-bot. Heb het ook via Twitter geprobeerd maar daar krijg ik een vreemde melding in DM en kan mijn bericht niet verzenden.

Reputatie 6
Badge +2

Ai, de chat is inderdaad erg druk. Twitter heeft eerder vandaag een storing gehad. Wellicht zijn daar nog naweeën van. Ik heb het even dubbel gecheckt, maar het zou nu wel mogelijk moeten zijn om een DM te sturen. Mocht dat niet lukken, kun je het ook nog via Facebook of telefonisch via 030-7515155 proberen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de chat geprobeerd maar geen medewerker op de lijn gekregen na chat-bot. Heb het ook via Twitter geprobeerd maar daar krijg ik een vreemde melding in DM en kan mijn bericht niet verzenden.

Wat voor melding krijg jij bij Twitter? Je zou ook nog Facebook kunnen proberen als je daar een account hebt.

Reputatie 6

Afgelopen woensdag wilde ik een OV-fiets huren op station Dordrecht met een elektronisch slot, maar bij de eerste fiets ging het slot niet open en gingen er lampjes blauw knipperen. Bij de tweede lukte het wel en deze rit is ook correct afgesloten. Waar ik al bang voor was gebeurde ook. Vandaag kreeg ik een bericht via de mail dat ik al drie dagen een OV-fiets in bezit heb. Via de chat mijn verhaal gedaan en persoonsgegevens vermeld met het verzoek de rit van de eerste fiets handmatig af te sluiten. Binnen een uur was het geregeld. Zo kan het dus ook.

Reputatie 7
Badge +2

Blauw knipperen hoort overigens bij het starten van een verhuur, dus het probleem was het slot dat niet open ging en geen rare foutmelding ofzo.

Als een fiets niet verhuurbaar is gaat het lampje rood knipperen als je 'm probeert te huren. Dat had ik laatst, maar bij die fiets is ook daadwerkelijk geen huurperiode gestart toen.

Reageer