beantwoord

OV-fiets ingeleverd maar mail over fiets nog in gebruik

  • 19 december 2018
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag (dd 14-12-2018) heb ik een ov-fiets gebruikt op station Goes. Deze heb ik na gebruik, dezelfde avond nog, netjes in de stalling voor ov-fietsen teruggezet en de sleutel in het sleutelkastje gehangen en de fiets 'uitgecheckt'. Afgelopen maandag (dd 17-12-2018) kreeg ik een mail dat ik de fiets 3 dagen in gebruik heb en toeslag moet gaan betalen. Wellicht dat er iets fout is gegaan in jullie systeem.

Graag hoor ik van u.

Groeten,

Vincent
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 december 2018, 10:04

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de afdeling OV-fiets van de klantenservice. Die is bereikbaar op nummer 030-7515155. Kies in het keuzemenu eerst voor optie 1 en daarna voor optie 3.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de afdeling OV-fiets van de klantenservice. Die is bereikbaar op nummer 030-7515155. Kies in het keuzemenu eerst voor optie 1 en daarna voor optie 3.
Hi Vincent. Welkom bij de Community!

Zoals Tochjo al aangeeft kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Indien nodig kan er dan het één en ander gecorrigeerd worden 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer