Afgelopen woensdag 19 november 2014 heb ik een OV-fiets gehuurd om 19:45 uur op station Hengelo. Ik heb de fiets één dag later (donderdag 20 november om 18:50 uur) weer ingeleverd. Bij het inleveren heeft een medewerker van station Hengelo (fietsenstalling) mij verteld hoe ik de Ov-fiets moest inleveren, namelijk met de sleutel-chip langs de scanner (niet de OV-chipkaart) en gewoon de fiets laten staan met sleutel erin.
Nu krijg ik een mail dat ik mijn fiets niet heb ingeleverd, terwijl ik dit wel degelijk heb gedaan (mijn oom kan dit bevestigen).
Ik wil dat per direct bevestigd wordt dat ik mijn OV-fiets heb ingeleverd en dat ik betaal voor slechts één dag (dus 3,15 euro)!
Mijn chipkaartnummer is: 35280200--------
Station Hengelo gehuurd vanaf 19-11-2014 om ca. 19:45 uur.
Ik woon in Groningen en dus niet in de buurt van station Hengelo.
Met vriendelijke groeten,
Martijn de Gruijter.
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Mardi,
Inmiddels is dit probleem samen met OV-fiets correct opgelost.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Inmiddels is dit probleem samen met OV-fiets correct opgelost.
Vriendelijke groet,
Herman NS