beantwoord

Ov fiets is niet uitgescant, kan ik geld terugkrijgen?

• 29 november 2018
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Afgelopen zondag 25-11-2018 heb ik een OV-fiets ‘s avonds rond 21:15-21:20 gehuurd bij fietspoint ruiter op station Hoorn. De volgende ochtend op 26-11-2018 heb ik deze teruggebracht op dezelfde plek om 10:12/10:13. De man waarbij ik hem terugbracht zei dat het goedkwam met uitscannen omdat ik haast had om mijn bus te halen die kwart over 10 zou vertrekken.

Vanochtend heb ik een mailtje binnen gehad dat ik deze fiets nog steeds in bezit heb na 3 dagen. Dus deze fiets is na 3 dagen blijkbaar nog steeds niet uitgescand en heb ik dus extra toeslag terwijl ik deze fiets binnen 24 uur teruggebracht heb.

De man van Fietspoint Ruiter beweert dat de fiets wel is uitgescant omdat ze alle dagen worden uitgeleent.

Zou hier iets aan gedaan kunnen worden zodat ik niet onterecht teveel geld betaal?
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 november 2018, 10:06

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de afdeling OV-fiets van de klantenservice. Die is bereikbaar op nummer 030-7515155. Kies in het keuzemenu eerst voor optie 1 en daarna voor optie 3.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de afdeling OV-fiets van de klantenservice. Die is bereikbaar op nummer 030-7515155. Kies in het keuzemenu eerst voor optie 1 en daarna voor optie 3.
Probleem is opgelost bij de klantenservice!
Dat is fijn om te vernemen. Bedankt voor de terugkoppeling, Missfire26.

Reageer