beantwoord

Ov fiets-kast Oisterwijk in de war?

• 8 februari 2020
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wilde gisteravond rond middernacht op station Oisterwijk mijn ov fiets terugbrengen. Dit mocht in kluis 5. Daar bleek al een fiets in te staan. Ik miste mijn trein. Dit was de laatste, dus in Oisterwijk overnacht. Zojuist wederom geprobeerd en precies datzelfde gebeurde. Vervolgens nogmaals geprobeerd en toen mocht ik kluis 8 proberen. Die was gelukkig wel leeg.

Fiets is dus netjes terug. 

Ik hoop dat een administratief correct afgehandeld word en dat jullie deze 'storing' kunnen oplossen

Groet, 

Rico van Doveren

icon

Beste antwoord door Robert B 9 februari 2020, 15:02

Helemaal goed, en dat kost inderdaad gewoon € 3,85 voor de eerste 24 uur.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo ricdov en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat je hierdoor de laatste trein moest laten gaan. Goed dat je dit ook even komt melden. Moest je hierdoor meer betalen voor de OV-fiets dan als je hem gisteravond had ingeleverd?

Dankjewel voor je reactie! Geen idee. Ik reis op rekening en zie het nog niet tussen mijn transacties staan.

Badge +3

Een OV-fiets gaat per 24 uur, dus als je hem langer gehad hebt komt er € 3,85 bij.

Maar weet je nog wat de display zei? Moest je specifiek kiezen voor OV-fiets inleveren?

Anders heb je misschien volgens het systeem twee fietsen ‘gehuurd’, namelijk die uit kluis 5 gisterenavond (en vanochtend teruggebracht). Laat daarvan alvast even een aantekening maken of corrigeren door de klantenservice.

Als het goed is kan je het na enkele uren zien via https://www.ns.nl/selfservice/deurtotdeur (klik als je een melding over een missende kaart krijgt eerst even op Mijn producten aan de linkerkant en dan weer terug naar Deur tot deur). 

Hoi Robert,

Ik moest inderdaad specifiek kiezen voor OV-fiets inleveren (en daarna aangeven dat deze in goede staat was). 

Dank je voor de tip inz. deur tot deur.

Ik heb even gekeken. Volgens mij is er  maar 1 fiets gehuurd en als ik je goed begrijp maakt het qua tarief niet uit of ik deze nu om 7.00 in heb geleverd of 7 uur eerder. Dus wat dat betreft geen probleem.

Badge +3

Helemaal goed, en dat kost inderdaad gewoon € 3,85 voor de eerste 24 uur.

Reageer