beantwoord

ov fiets kluis niet dicht

• 21 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Goedemorgen,

De 1e kluis (fiets 28) in geldermalsen sluit niet. Daardoor kan ik geen ov fiets lenen.

2 weken geleden waren er ook problemen met deze kluis.

icon

Beste antwoord door MoDe 21 oktober 2019, 09:47

Het beste kun je hierover telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Kies voor optie OV fiets. Zijn de wachttijden lang of bel je liever niet, dan zijn Twitter, Facebook en chat ook een optie.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je hierover telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Kies voor optie OV fiets. Zijn de wachttijden lang of bel je liever niet, dan zijn Twitter, Facebook en chat ook een optie.

Ik heb een ov fiets geleend maar omdat een andere box niet dicht ging kon ik mijn ov fiets er niet in zetten! Nu krijg ik een mail dat ik €5 euro toeslag moet gaan betalen per 24 uur.. wat kan ik hier tegen doen?

Badge +3

Zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice (030 751 5155 optie 4 en dan 1 geloof ik) om de situatiie uit te leggen en de huur toch echt te beëindigen per de datum dat je de fiets teruggebracht hebt. Heb je de sleutel wel in de (blauwe) dropbox gegooid?

Nee ik heb de sleutel erin gelaten wat niet heel handig was😅 maar moest trein halen aangezien het de laatste trein was!

Reputatie 7
Badge +3

Nee ik heb de sleutel erin gelaten wat niet heel handig was😅 maar moest trein halen aangezien het de laatste trein was!

Dat was zeker niet handig om de sleutel er in te laten zitten, want iedereen kon de fiets nu meenemen. Volg het advies van @Robert B op en neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Klopt ik weet het! Bedankt!💪

Reageer