beantwoord

Ov fiets lange tijd op dezelfde plek

• 27 december 2018
  • 8 reacties
  • 400 Bekeken

In onze straat ataat al een tijdje een ovfiets met nr 47933' als fietsen lang op deze plek staan worden ze vaak gesloopt. Misschien kan hij voor die tijd al opgehaald woden, of heetf iemand deze fiets voor een heel lange termijn gehuurd?
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 januari 2019, 17:17

Update: Ik heb de lokatie ontvangen van Jaap en de betreffende afdeling verzocht de fiets op te halen.

Voor de meelezers:
Zie je ook ergens een lange tijd een OV-fiets staan laat het ons dan weten! We ontvangen graag het fietsnummer (deze staat op het frame van de fiets), de lokatie en of de fiets op slot staat (sleutel wel/niet aanwezig?). Dit kan je doorgeven op de Community maar uiteraard ook via onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

8 reacties

Welkom bij de Community, Jaapvvvvvv.

Goed dat je dit doorgeeft! Volgens onze gegevens zou deze fiets op station Uitgeest moeten staan maar dat is zo te lezen dus niet het geval. Zou je mij in een privébericht willen laten weten waar (straat, huisnummer, postcode, woonplaats) de fiets precies staat? Dan kan ik deze laten ophalen. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Ik heb de lokatie ontvangen van Jaap en de betreffende afdeling verzocht de fiets op te halen.

Voor de meelezers:
Zie je ook ergens een lange tijd een OV-fiets staan laat het ons dan weten! We ontvangen graag het fietsnummer (deze staat op het frame van de fiets), de lokatie en of de fiets op slot staat (sleutel wel/niet aanwezig?). Dit kan je doorgeven op de Community maar uiteraard ook via onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.
er is iemand geweest om de fiets op te halen (maandag), maar helaas stond hij er niet meer.
In de avond echter weer wel. Lijkt wel of iemand fiets voor lange tijd huurt, want overdag zie ik hem niet meer staan. maar in de avond weer wel.
Het moet voor jullie toch wel mogelijk zijn om te zien of fiets voor lange tijd is gehuurd, en door wie?. slot etc ziet er goed uit, dus niet geforceerd.
Mocht het toch zijn dat fiets terug moet, dan zet ik hem wel in de schuur van school. Opbellen door ophaaldienst werkte goed.
Dat is vervelend. Ik ga Denice vragen om hier nog eens naar te kijken aangezien zij al je gegevens en de gegevens van de fiets heeft.
Bedankt.
Ik heb Jaapvvvvvv benaderd via een privébericht om dit opgelost te kunnen krijgen 🙂
Update: Ik heb een nieuw ophaalverzoek ingediend bij de betreffende afdeling. Kortom, wordt vervolgd...
Update: Zover ik heb begrepen is de fiets inmiddels opgehaald 😃 Bedankt voor je hulp, Jaapvvvvvv

Reageer