OV-fiets net teruggebracht

Goedenacht,

Ik heb de ov fiets net teruggebracht bij station Schothorst maar de melding zegt; de deuren moeten goed zakken. Ik heb er alle deuren goed nagekeken maar toch niks raars gevonden. Dus de fiets heb ik naast de stelling geparkeerd en de sleutel in de box gegooid. Het is nu al de 2e keer dat er iets verkeerd gaat met de deuren. Hopende jullie hiermee voldoende hebben te geïnformeerd.

Mvg Alexandra

11 reacties

Reputatie 3
Dit is even handig voor de klantenservice om dit te weten. Ik zet deze melding voor je door naar de klantenservice. Als ze vragen of meer informatie nodig hebben dan hoor je van me 🙂
Super 🙂 dankjewel!
Reputatie 3
Super 🙂 dankjewel!

Graag gedaan. Het is nu even wachten op reactie vanaf Webcare en natuurlijk of ik er een reactie op ga krijgen (het systeem wil mijn berichten wel eens niet laden heb ik gehoord omdat het er zo verschrikkelijk veel zijn)
Reputatie 3
Nou @leaxana111 ik wou je graag helpen maar bij Webcare hebben ze toch liever dat je zelf een berichtje stuurt. Mocht je nog wakker zijn, stuur even een tweet naar @ns_online 🙂

Dit is de reactie die ik kreeg:

Daar kunnen we wat mee als de klant ons een bericht stuurt. Dat moet hij/zij dus wel zelf doen Sander. Ook op de community zal er hulp geboden worden. ^AA

Kortom, even zelf berichtje sturen of wachten tot een NS moderator hier actie onderneemt 🙂
Hi leaxana111, en welkom bij de Community.

Je dient inderdaad zelf contact op te nemen met de klantenservice. Dit heeft met privacy te maken.
We kunnen dan jouw rit afsluiten. Laat je me weten of het gelukt is?

Je kunt ons bereiken via de chat op onze website, Facebook en Twitter. Bellen is ook nog een optie: 030 751 51 55.
Goedenacht,

Ik heb weer hetzelfde probleem zoals dat eerder ook aangegeven. De lampen van de ene kant zijn allemaal groen en de andere kant rood. Ik heb een foto bijgevoegd, daarop te zien de melding waardoor ik de fiets niet terug kan doen. Dus de fiets staat weer naast de stelling en de sleutels in de houder. Ik durf niet meer daar fiets te halen want laatste keer kreeg ik een mail dat de fiets meer dan 3 dagen bij mij is. Gelukkig heeft NS opgelost nogmaals bedankt.

Hopelijk wordt het snel opgelost!

@Sander-VH

Reputatie 7
Badge +2
Goedenacht,

Ik heb weer hetzelfde probleem zoals dat eerder ook aangegeven. De lampen van de ene kant zijn allemaal groen en de andere kant rood. Ik heb een foto bijgevoegd, daarop te zien de melding waardoor ik de fiets niet terug kan doen. Dus de fiets staat weer naast de stelling en de sleutels in de houder. Ik durf niet meer daar fiets te halen want laatste keer kreeg ik een mail dat de fiets meer dan 3 dagen bij mij is. Gelukkig heeft NS opgelost nogmaals bedankt.

Hopelijk wordt het snel opgelost!

@Sander-VH

Als je geen extra huurkosten wilt, kun je het beste bellen naar de klantenservice en kiezen voor de optie OV-fiets.
Je kunt ze nu bellen, de moderatoren zijn pas weer overdag actief.
Bedankt!
Is het allemaal gelukt @leaxana111?
Ik viel in slaap:) moet ik de contact opnemen via de chat?
Dat mag, via welk kanaal maakt eigenlijk niet zoveel uit!

Reageer