ov fiets net teruggebracht

  • 27 juli 2019
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Goedenacht,

Ik heb de ov fiets net teruggebracht bij station Schothorst maar de melding zegt; de deuren moeten goed zakken. Ik heb er alle deuren goed nagekeken maar toch niks raars gevonden. Dus de fiets heb ik naast de stelling geparkeerd en de sleutel in de box gegooid. Het is nu al de 2e keer dat er iets verkeerd gaat met de deuren. Hopende jullie hiermee voldoende hebben te geïnformeerd.

Mvg Alexandra

5 reacties

Reputatie 3
Dit is even handig voor de klantenservice om dit te weten. Ik zet deze melding voor je door naar de klantenservice. Als ze vragen of meer informatie nodig hebben dan hoor je van me 🙂
Super 🙂 dankjewel!
Reputatie 3
Super 🙂 dankjewel!

Graag gedaan. Het is nu even wachten op reactie vanaf Webcare en natuurlijk of ik er een reactie op ga krijgen (het systeem wil mijn berichten wel eens niet laden heb ik gehoord omdat het er zo verschrikkelijk veel zijn)
Reputatie 3
Nou @leaxana111 ik wou je graag helpen maar bij Webcare hebben ze toch liever dat je zelf een berichtje stuurt. Mocht je nog wakker zijn, stuur even een tweet naar @ns_online 🙂

Dit is de reactie die ik kreeg:

Daar kunnen we wat mee als de klant ons een bericht stuurt. Dat moet hij/zij dus wel zelf doen Sander. Ook op de community zal er hulp geboden worden. ^AA

Kortom, even zelf berichtje sturen of wachten tot een NS moderator hier actie onderneemt 🙂
Hi leaxana111, en welkom bij de Community.

Je dient inderdaad zelf contact op te nemen met de klantenservice. Dit heeft met privacy te maken.
We kunnen dan jouw rit afsluiten. Laat je me weten of het gelukt is?

Je kunt ons bereiken via de chat op onze website, Facebook en Twitter. Bellen is ook nog een optie: 030 751 51 55.

Reageer