beantwoord

Ov-fiets niet geregistreerd als ingeleverd!

• 26 april 2019
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik heb een probleempje:

Op 26 april heb ik op station Bovenkarspel-Grootebroek een OV-fiets gehuurd uit fietskluis F2. Op mijn NS staat dat ik deze om 11:24 heb uitgeleend. Dat ging dus prima.

Deze fiets heb ik iets na 13:30 weer teruggebracht in fietskluis F1. Ik heb aangegeven dat de fiets in goede staat was. De deur van de fietskluis sloot goed en het display gaf de melding "Bedankt". Echter sprong het rode lampje niet op groen. Ik had dus een voorgevoel dat er iets mis was..

Nu, bijna 6 uur later zie ik op mijn NS dat de fiets nog steeds niet staat geregistreerd als ingeleverd. Ik maak me nu dus ernstige zorgen, omdat ik niet wil dat ik straks een rekening van €250,- aan mijn broek heb hangen!

Het nummer van de fiets van de fiets weet ik niet meer, maar ik weet dus wel dat ik de fiets uit kluis F2 heb gehaald en hem in F1 heb neergezet, precies zoals het display het wilde.

Wat moet ik nu doen en hoe kan dit z.s.m. worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Thom 26 april 2019, 19:40

Houd uw persoonlijke chipkaart bij de hand en bel 030 7515155. U krijgt een keuzemenu en kiest voor ov-fiets. Ze kunnen daar overal bij en lossen het meestal meteen op.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi HeinK en welkom bij de NS Community!

Wat raar dat de fiets niet goed is teruggebracht volgens het systeem.
De klantenservice kan de rit voor je afsluiten en kijken wat er precies is misgegaan.

Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 7
Badge +4
Houd uw persoonlijke chipkaart bij de hand en bel 030 7515155. U krijgt een keuzemenu en kiest voor ov-fiets. Ze kunnen daar overal bij en lossen het meestal meteen op.

Reageer