beantwoord

ov-fiets niet uitgecheckt

• 1 september 2019
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik kreeg een mail dat ik na 3 dagen de ov-fiets te hebben gebruikt extra toeslag moet betalen, maar ik heb de fiets na 2,5 dag ingeleverd op Amsterdam Centraal. De medewerker daar scande de fiets en ik vroeg of hij niet ook mijn OV moest scannen, maar hij zei dat dat niet nodig was. Nu denk ik dat dat dus misschien wel nodig was en wil ik graag weten hoe ik nog kan uitchecken en het geld dat ik nu betaald heb terug kan krijgen.
icon

Beste antwoord door MoDe 1 september 2019, 09:57

Bij terug brengen hoeft de ovkaart niet gescand te worden.
Neem telefonisch contact op met de klantenservice en kies voor de optie OV fiets.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Bij terug brengen hoeft de ovkaart niet gescand te worden.
Neem telefonisch contact op met de klantenservice en kies voor de optie OV fiets.

Hoi,

Ik heb 31 augustus een ov fiets geleend op station Tilburg Universiteit. Ik heb deze 1 september om 12:33 ingeleverd. Echter deed de fiets caroussel het niet, toen de deur open ging stond er namelijk al een fiets in het rek die voor de deur uit kwam, dus ik kon mijn fiets daar niet in plaatsen. Op de caroussel stond dat je bij een storing de sleutel in het depot moest doen en de fiets in de gewone stalling moest zetten. Dit heb ik gedaan. Zojuist krijg ik echter een mail met dat ik al ruim een week de ov fiets in mijn bezit zou hebben, dit is dus niet het geval.
Ik heb een foto gemaakt van de sleutel en de fiets die ik ingeleverd heb als bewijs, voor het geval dat dit mis zou gaan.
Wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet
Je kan dit het beste even doorgeven aan een collega van mij. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer