beantwoord

Ov fiets op nieuwe kaart zetten

• 3 december 2014
  • 8 reacties
  • 5030 Bekeken

mijn ov chip kaart is vervangen door verlies nu staat er er geen ov fiets meer op.
Hoe zet ik mijn ov fiets abonnement er op?
icon

Beste antwoord door Hendrik 3 december 2014, 19:17

Dat zou je zelf moeten kunnen regelen, volgens de info op http://www.ov-fiets.nl/ovfiets/contact-old/submenu/veelgestelde-vragen#ov-chipkaart
Ik heb er echter geen ervaring mee...
Bekijk origineel

8 reacties

Badge
Dat zou je zelf moeten kunnen regelen, volgens de info op http://www.ov-fiets.nl/ovfiets/contact-old/submenu/veelgestelde-vragen#ov-chipkaart
Ik heb er echter geen ervaring mee...
Hallo Jose,

Zoals Hendrik al aangeeft kan je zelf je OV-fiets abonnement aan je nieuwe OV-chipkaart koppelen. Dit kan je doen door in te loggen op je mijndeurtotdeur account. Daar kan je kiezen voor ‘koppelen OV-chipkaart’, hier voer je het 16-cijferige OV-chipkaartnummer in.

Groet,
Marjan
Maar hoe log ik in ik zie niet waar ik een account kan maken
Badge +3
Op www.mijndeurtotdeur.nl.
Ik zie op www.mijndeurtotdeur.nl nog steeds geen regsitratie kopje, en de inlog gegevens van MijnNS werken hier niet. mis ik iets?
Welkom op het forum Titus Rombouts.

Het is niet mogelijk om op www.mijndeurtotdeur.nl een account aan te maken. Als je nu een abonnement van OV-Fiets bestelt komt het in jouw MijnNS te staan. Bij een oud account heb je de inloggegevens van www.mijndeurtotdeur.nl per e-mail ontvangen.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een vervangende OV-chipkaart aangevraagd. Heb geen mijn deur tot deur account en kan die kennelijk niet aanmaken? Ik heb wel een Mijn NS account, hoe kan ik dan het abbonnement koppelen aan mijn vervangende OV-chipkaart?Via mijn NS? Waar dan? Ik kan het nergens vinden.. Ik heb een OV fiets abbonnement sinds 6-11-2016.
Ik heb even navraag gedaan bij OV-Fiets. Klantenservice kan abonnementen aangevraagd na 01-08-2016 overzetten op de nieuwe kaart. Stuur dus even een berichtje via Twitter of Facebook of bel OV-Fiets op 030 751 51 55 (eerst optie 2, daarna optie 3).

Reageer