beantwoord

OV fiets op rekening


Ik heb OV fiets in 2016 op mijn rekening gezet.
Gister probeerde ik een OV fiets te lenen en werd mij verteld dat ik deze niet op mijn OV-kaart heb staan. Nu heb ik geprobeerd via MijnNS nog een keer het product er op te zetten en geeft hij aan: " U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart.".

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 december 2018, 12:06

Welkom bij onze NS Community, OhudyLuna :)

Wat vervelend dat je de OV-fiets niet kon lenen en het daarna niet lukte om het abonnement te bestellen. Ik wil je adviseren om contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Mijn collega's kunnen dan in jouw kaart- en contractgegevens kijken om te achterhalen wat er mis gaat.

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, OhudyLuna :)

Wat vervelend dat je de OV-fiets niet kon lenen en het daarna niet lukte om het abonnement te bestellen. Ik wil je adviseren om contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Mijn collega's kunnen dan in jouw kaart- en contractgegevens kijken om te achterhalen wat er mis gaat.

Reageer