OV fiets op station Heerenveen

• 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vanmorgen vroeg gecheckt of er fietsen waren bij station Heerenveen. Er waren voldoende fietsen, dus ik nam mijn vouwfiets niet mee. Toen ik om twintig voor tien aankwam waren alle fietsen op. Ik moest toen voor een tientje een fiets huren bij een fietsenzaak. Zij vertelden me daar dat alle fietsen iedere ochtend door studenten worden geleend. Soms komen ze bij de fietsenzaak om de ov-fietsen te repareren, lekke banden bijvoorbeeld. Dit vind ik niet goed. Je kunt wel thuis checken, maar er kan onderweg dus van alles gebeuren, en is er geen fiets als je aankomt. Gelukkig was hier een fietsenzaak in de buurt, anders had ik echt een probleem. Het kostte nu veel geld. Er zijn gewoon te weinig fietsen ne er wordt niet goed gecontroleerd of de fietsen wel on orde zijn. Dit moet anders. Ik zal de klacht ook doorgeven aan de Fietsersbond.
groeten, Kobe Flapper

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Heel vervelend dat de fietsen weg waren toen je aankwam. Je check was dan ook een momentopname. Het kan helaas zo zijn dat andere voor gaan doordat ze eerder op het station zijn en dus eerder huren.
Ook studenten mogen gewoon een fiets huren.
Helaas @Kobe is op geen enkel station een onbeperkt aantal fietsen voorradig.

Reageer