beantwoord

OV fiets probleem

• 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

kreeg gisteren een mail met de mededeling dat de OV fiets die ik 07-09 had gebruikt nog niet was ingeleverd.
maar die heb ik diezelfde middag weer ingeleverd!!
fijn dat ik een herinneringsmail kreeg maar ook heel vervelend want de fiets is gewoon teruggebracht rond 14.50u wat moet ik nu doen?????
icon

Beste antwoord door Chiel NS 11 september 2017, 16:59

Beste wimvideo, welkom op het NS Serviceforum.

Heel vervelend natuurlijk, als je je fiets hebt ingeleverd maar je krijgt toch nog zo'n mail. Je kan inderdaad het beste even contact opnemen met onze OV-fiets afdeling. Dat kan op het nummer dat Thom heeft gegeven (030 7515155, eerst optie 2 en dan 3), of via Facebook of Twitter. Ik hoop dat ze het probleem met je op kunnen lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Klantenservice bellen, 030 7515155, eerst optie 2 en dan 3. Ze kunnen bij alle gegevens.
Beste wimvideo, welkom op het NS Serviceforum.

Heel vervelend natuurlijk, als je je fiets hebt ingeleverd maar je krijgt toch nog zo'n mail. Je kan inderdaad het beste even contact opnemen met onze OV-fiets afdeling. Dat kan op het nummer dat Thom heeft gegeven (030 7515155, eerst optie 2 en dan 3), of via Facebook of Twitter. Ik hoop dat ze het probleem met je op kunnen lossen.

Reageer