beantwoord

OV-fiets: productiefoutje?

• 20 maart 2017
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Ik vraag het me al sinds de introductie van de OV-fiets af: word het productiefoutje nog weggewerkt? Ook bij de nieuwe fiets, hoe hoog of laag je het zadel ook stelt, hoe je dan ook fietst: bij het terughalen van je linkervoet steekt de sleutelhanger af en toe net in je schoen bij je enkel. Omdat je vaart hebt, doet dit echt pijn. Dit gebeurt mij iedere tocht wel een paar keer en het kan me niet voorstellen dat anderen dit bespaard blijft. Die sleutelhanger is veel te groot en hiervoor moet volgens mij een maatregel bedacht worden, zodat fietsen weer ontspannen is...
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 maart 2017, 10:58

Hallo Jos Hummelen, welkom op ons Serviceforum.
Dat lijkt mij niet echt prettig fietsen. Eerlijk gezegd heb ik deze situatie nog niet eerder voorbij zien komen. Ik ben daarom ook erg benieuwd of er meer leden zijn die dit ook zo ervaren?
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Jos Hummelen, welkom op ons Serviceforum.
Dat lijkt mij niet echt prettig fietsen. Eerlijk gezegd heb ik deze situatie nog niet eerder voorbij zien komen. Ik ben daarom ook erg benieuwd of er meer leden zijn die dit ook zo ervaren?
Ik heb hier ook last van!!! Die sleutelhanger is zo ontzettend vervelend. Het zou heel fijn zijn als daar iets aan gewijzigd wordt.
Heb exact hetzelfde probleem en idd vaak elke keer dat ik gebruik maak van een ns fiets. Het maakt dan eigenlijk ook niet zo veel uit wat voor schoenen ik aan heb. Gisteren was het echt weer raak en zit nu met een behoorlijk ei aan de binnenkant van m'n linker voet, niet echt prettig dus. Zou ook heel graag zien dat dit probleem wordt opgelost 🙂
Je reageert nu in een topic uit 2017, Becky91. Ik zie dat je nu de derde melder bent. Ik ga in elk geval aangeven dat er reizigers zijn die problemen ervaren bij het fietsen. Of en wat er aan gedaan kan worden durf ik niet te zeggen.

Reageer