beantwoord

OV-fiets reishistorie ivm declaratie

  • 9 november 2018
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Voor mijn werk wil ik de tweemaal gehuurde OV-fietsen van afgelopen week declareren, maar ik kan ze in mijn reishistorie niet terugvinden. Waar vind ik deze?
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 november 2018, 11:56

Welkom bij de Community, wvdbrink.

De transacties van het gebruik van OV-fiets kan je in je Mijn NS account vinden onder Reishistorie (deur tot deur) 🙂. Ook maken we aan het einde van de maand een factuur op welke zichtbaar zal worden onder 'Facturen'.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de Community, wvdbrink.

De transacties van het gebruik van OV-fiets kan je in je Mijn NS account vinden onder Reishistorie (deur tot deur) 🙂. Ook maken we aan het einde van de maand een factuur op welke zichtbaar zal worden onder 'Facturen'.
Welkom bij de Community, wvdbrink.

De transacties van het gebruik van OV-fiets kan je in je Mijn NS account vinden onder Reishistorie (deur tot deur) 🙂. Ook maken we aan het einde van de maand een factuur op welke zichtbaar zal worden onder 'Facturen'.


Ik heb inderdaad naar mijn OV-reishistorie gekeken, ik zie daar alleen niet 'deur tot deur' bij staan. Is dat hetzelfde?
In deze reishistorie staan de OV-fietsen niet bijgeschreven. Moet ik dan wachten op de factuur?
OV-reishistorie zal de OV-fietsrit alleen weergeven als je een NS Flex product hebt waarmee je een OV-fiets hebt gehuurd.
Als je geen NS Flex product hebt staan de gegevens in de reishistorie deur tot deur. Deze kan je inzien door met je muisaanwijzer op 'Reishistorie' te gaan staan en vervolgens te klikken op 'deur tot deur'. Het kan overigens maximaal 3 dagen duren voordat de fietsritten zichtbaar zijn.



Zie je daar niks maar heb je wel onlangs een OV-fiets gebruikt dan zou het probleem wellicht met je Mijn NS account te maken kunnen hebben.

Laat je even weten of je het hebt kunnen vinden?
OV-reishistorie zal de OV-fietsrit alleen weergeven als je een NS Flex product hebt waarmee je een OV-fiets hebt gehuurd.
Als je geen NS Flex product hebt staan de gegevens in de reishistorie deur tot deur. Deze kan je inzien door met je muisaanwijzer op 'Reishistorie' te gaan staan en vervolgens te klikken op 'deur tot deur'. Het kan overigens maximaal 3 dagen duren voordat de fietsritten zichtbaar zijn.



Zie je daar niks maar heb je wel onlangs een OV-fiets gebruikt dan zou het probleem wellicht met je Mijn NS account te maken kunnen hebben.

Laat je even weten of je het hebt kunnen vinden?



Ik heb het kunnen vinden ondertussen, bedankt!

Reageer