OV-fiets reserveren

• 8 december 2015
  • 28 reacties
  • 27708 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Graag benadruk ik de wens om vooraf een OV fiets te kunnen reserveren. Wanneer je zorgt dat er ook vooraf betaald wordt met bv. Ideal kan je ook borg vragen.
gr Rob
Welkom op het forum robvanhest!Flexibiliteit is natuurlijk OK, maar je wilt zeker zijn dat er een fiets is. Laat mensen ook (dubbel?) betalen wanneer ze hun reservering niet nakomen.

Momenteel geldt er voor het huren van een OV-fiets: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zal jouw wens voor de mogelijkheid tot reserveren intern doorzetten, dus wie weet. Ik kan helaas niet garanderen dat je suggestie ook daadwerkelijke gerealiseerd gaat worden i.v.m. de huidige flexibiliteit.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Welkom op het forum robvanhest!

Momenteel geldt er voor het huren van een OV-fiets: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik zal jouw wens voor de mogelijkheid tot reserveren intern doorzetten, dus wie weet. Ik kan helaas niet garanderen dat je suggestie ook daadwerkelijke gerealiseerd gaat worden i.v.m. de huidige flexibiliteit.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer