beantwoord

OV fiets retourneren buiten openingstijden stalling

• 27 maart 2017
  • 9 reacties
  • 5759 Bekeken

Beste,

Ik vraag me af of het mogelijk is een ov-fiets te retourneren buiten de openingstijden van de stalling. Ik wil op station Apeldoorn een OV fiets huren en deze na 20u terugbrengen. Is dit mogelijk?

Vriendelijke groeten,
Rose
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 5 april 2017, 11:10

Ik hoor net van mijn 'OV-Fiets' collega dat er op elk station (waar je een fiets kunt huren) een dropbox is. Je kunt dus inderdaad je fiets laten inleveren en de sleutel in de dropbox gooien. Gelukkig ben ik nog op tijd, haha! Hopelijk heb je een hele fijne reis 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
In Enschede is dat in elk geval mogelijk. Daar mag men de OV-fiets in het halletje plaatsen en de sleutel in een kluisje deponeren. Maar of dat in Apeldoorn ook zo is durf ik niet te zeggen!
Ik heb dit even uitgezocht voor je. Als er een blauwe dropbox bij de ingang van de stalling hangt dan is dit wel mogelijk. Zoals @Keuzereizger al aangeeft, je kunt de fiets goed op slot zetten en de sleutel in de dropbox te gooien. Hopelijk kom je er zo uit 🙂
Beste Yvonne, keuzereiziger,

Hoe kan ik erachter komen of er een blauwe dropbox bij de ingang van de stalling is? Heeft de stalling een telefoonnummer waarop ik ze kan bellen? Ik wil graag van tevoren weten of het mogelijk is om de fiets terug te brengen. Indien dit niet het geval is kan ik de fiets niet huren en moet ik met alternatief vervoer gaan wat meer tijd kost.

Dank,
Rose
Ik ga dit proberen uit te zoeken. Wanneer wil je de fiets huren? Deze locatie is in beheer van de Kiosk en het personeel op het station. Er is dus niemand die ik direct kan bereiken helaas. Ik ga toch even kijken of ik wat kan vinden hierover!
Beste Yvonne,

Dank voor de moeite. Ik reis naar Apeldoorn op 7 april. Er is dus nog even tijd om dit uit te zoeken. Ik wacht je bericht af.

Groeten, Rose
Oooooh... dat valt weer mee! Ik ben bezig om het uit te zoeken. Je hoort nog van mij dus!
Helaas heb ik nog geen reactie op mijn mail. Ik hoop dat ik achter het antwoord kan komen voordat je deze reis gaat maken.
Ik hoor net van mijn 'OV-Fiets' collega dat er op elk station (waar je een fiets kunt huren) een dropbox is. Je kunt dus inderdaad je fiets laten inleveren en de sleutel in de dropbox gooien. Gelukkig ben ik nog op tijd, haha! Hopelijk heb je een hele fijne reis 🙂
Hai Yvonne,

Dank voor het uitzoeken! Dit is echt heel handig om te weten.

Groeten, Rose

Reageer