beantwoord

OV Fiets sleutel kwijt. Fiets laten ophalen

Onlangs tijdens de vrijmarkt is de OVFiets sleutel verloren geraakt. Nu wil ik de huurperiode telefonisch beeindigen en de fiets laten ophalen. De fiets staat zodanig vast dat ik hem niet zelf kan terug brengen.
Ik de website van de NS grondig doorgekeken wat te doen in deze situatie en artikel 14 van de huurovereenkomst goed gelezen maar ik kan nergens iets vinden over het laten ophalen van de opslot staande fiets waarvan de sleutel ontbreekt. Kunt u mij hier een antwoord geven hoe dit precies werkt en of daar kosten aan verbonden zijn. Op de website staat namelijk dat alleen de sleutel vergoed hoeft te worden voor een bedrag van 20€.

Groet

K
icon

Beste antwoord door MoDe 28 april 2019, 19:57

Het beste kunt u telefonisch contact opnemen met de NS klantenservice en in het keuzemenu kiezen voor de optie OVfiets. Dat kan alle dagen dag en nacht .
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Het beste kunt u telefonisch contact opnemen met de NS klantenservice en in het keuzemenu kiezen voor de optie OVfiets. Dat kan alle dagen dag en nacht .
Kunt u mij vertellen wat de ophaalkosten zijn?
Reputatie 6
Badge +1
Kunt u mij vertellen wat de ophaalkosten zijn?

Heeft u al contact gehad met de klantenservice? Zij kunnen u dat vertellen, ik weet dat niet, ik ben gewoon een reiziger, geen medewerker van NS.
Hallo DrKeesK en welkom bij onze Community!

Zou je zoals MoDe aangeeft even contact willen opnemen met onze Klantenservice? Je kunt met mijn collega's overleggen hoe nu verder.
Badge +3
Volgens dit topic kost het laten ophalen van een fiets (defect of sleutel kapot of kwijt) €50.

Je kunt daar blijkbaar nog wat op besparen door zelf het slot open te slijpen zodat je in ieder geval zelf de fiets nog terug kunt brengen. Het vervangen van een slot kost meen ik €20.

Reageer