beantwoord

Ov fiets stalling duiven

• 10 januari 2019
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

In duiven is er een ov fiets stalling waarvan je de deur met je ov chipkaart kunt openen. Dit probeerde ik zojuist toen ik mijn ov fiets terug wilde inleveren maar ik kreeg de deur niet open! Nu heb ik de ov fiets in de openbare stalling gezet want ik moest mijn trein halen. Morgen ben ik weer in Duiven en heb ik de fiets weer nodig dus het is voor nu niet zo'n probleem. Wat kan ik doen als ik de deur morgenmiddag niet open gaat als ik de fiets wel echt wil inleveren? Groetjes Sanne
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2019, 19:27

Voor zover ik kan nagaan werken we hier met boxen die open moeten gaan wanneer je de fiets wilt inleveren. Als ik je goed begrijp is echter de deur defect? Zo ja, dan kun je de fiets parkeren bij de stalling, onthoudt goed waar je de fiets neerzet, en contact opnemen met onze Klantenservice. Zij gaan vervolgens zorgen dat de fiets wordt opgehaald en je informeren over de verdere gang van zaken.
Bekijk origineel

1 reactie

Voor zover ik kan nagaan werken we hier met boxen die open moeten gaan wanneer je de fiets wilt inleveren. Als ik je goed begrijp is echter de deur defect? Zo ja, dan kun je de fiets parkeren bij de stalling, onthoudt goed waar je de fiets neerzet, en contact opnemen met onze Klantenservice. Zij gaan vervolgens zorgen dat de fiets wordt opgehaald en je informeren over de verdere gang van zaken.

Reageer