beantwoord

Ov-fiets stuk

• 6 november 2019
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Beste,

Gisteravond heb ik op het station een ov-fiets opgehaald, omdat ik vanmorgen optijd op een afspraak moest zijn, en daarvoor graag een fiets voor ter beschikking wilde hebben. Nu fietste ik vanmorgen aan en helaas vloog na een paar minuten de ketting eraf, en kon ik hem er niet meer opleggen omdat de kettingkast vergrendeld is. Ik heb daarom 40min naar mijn afspraak moeten lopen en de ov-fiets achter moeten laten (uiteraard op slot). Ik heb nu echter vrij weinig aan de ov-fiets gehad, en moet hem ook nog eens lopen terugbrengen naar het station, wat vanuit daar ook goed een halfuur lopen is. Graag zou ik weten hoe we deze onhandige situatie kunnen oplossen, want als ik de fiets niet vanavond voor 23:00 terugbreng kost het me ook nog eens een dag extra.

Met vriendelijke groet,

Edwin van Leth

icon

Beste antwoord door Aar 6 november 2019, 17:32

Heb je dit al gelezen?
https://www.ns.nl/klantenservice/beschadigd/beschadigde-producten-deur-tot-deur.html

Je zult wel zelf iets moeten verzinnen om de fiets weer terug te brengen. Maar er zijn in je vrienden/kennissen/familie kring vast wel mensen met een ruime auto, busje, aanhangwagen, vrachtwagen of wat dan ook om die fiets terug te brengen.

Ik raad om om sowieso even te mailen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Heb je dit al gelezen?
https://www.ns.nl/klantenservice/beschadigd/beschadigde-producten-deur-tot-deur.html

Je zult wel zelf iets moeten verzinnen om de fiets weer terug te brengen. Maar er zijn in je vrienden/kennissen/familie kring vast wel mensen met een ruime auto, busje, aanhangwagen, vrachtwagen of wat dan ook om die fiets terug te brengen.

Ik raad om om sowieso even te mailen!

Beste Edwin van Leth en welkom bij onze Community!

Wat super vervelend dat dit op deze manier is gebeurt. Flink balen ook dat je zo'n stuk heb moeten lopen. Gelukkig kom je zo wel aan de 10.000 stappen en dat is weer goed voor de gezondheid. Nu even zonder gekkigheid, dit kan gelukkig redelijk makkelijk worden opgelost! :) 

Mijn collega's van de klantenservice kunnen jouw rit tijdig afsluiten en iemand naar de fiets toesturen. Zo heb je er totaal geen extra werk van en ook geen extra kosten. Het enige wat je hoeft te doen is onze klantenservice even een bericht te sturen, dat kan via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Hier geef je jouw persoonsgegeven door, de exacte locatie van de fiets en een korte uitleg. Dan gaan zij er mee aan de slag! :)

Reageer