Beste,
Gisteravond heb ik op het station een ov-fiets opgehaald, omdat ik vanmorgen optijd op een afspraak moest zijn, en daarvoor graag een fiets voor ter beschikking wilde hebben. Nu fietste ik vanmorgen aan en helaas vloog na een paar minuten de ketting eraf, en kon ik hem er niet meer opleggen omdat de kettingkast vergrendeld is. Ik heb daarom 40min naar mijn afspraak moeten lopen en de ov-fiets achter moeten laten (uiteraard op slot). Ik heb nu echter vrij weinig aan de ov-fiets gehad, en moet hem ook nog eens lopen terugbrengen naar het station, wat vanuit daar ook goed een halfuur lopen is. Graag zou ik weten hoe we deze onhandige situatie kunnen oplossen, want als ik de fiets niet vanavond voor 23:00 terugbreng kost het me ook nog eens een dag extra.
Met vriendelijke groet,
Edwin van Leth
Beste antwoord door Aar
Heb je dit al gelezen?
https://www.ns.nl/klantenservice/beschadigd/beschadigde-producten-deur-tot-deur.html
Je zult wel zelf iets moeten verzinnen om de fiets weer terug te brengen. Maar er zijn in je vrienden/kennissen/familie kring vast wel mensen met een ruime auto, busje, aanhangwagen, vrachtwagen of wat dan ook om die fiets terug te brengen.
Ik raad om om sowieso even te mailen!