beantwoord

OV fiets terug gebracht, maar zegt al dat ik hem drie dagen heb.

• 9 april 2019
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo @Ov fiets,

Ik krijg net een mailtje dat ik mijn OV fiets al drie dagen heb en dat het slim is om hem terug te brengen.
Dit heb ik echter al gedaan. Ik heb de fiets gehaald op Amsterdam centraal station op 6 april en hem terug gebracht op station Rai in zo'n glazen hokje. Hier heb ik netjes de fiets in de stalling gezet en de sleutel in het kluisje. Ik heb de fiets dus niet, die staat lekker droog bij de rai.
Wat moet ik nu doen ?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 april 2019, 15:18

Hallo manonfietsteruggebracht, en welkom bij de Community.

Het lijkt erop dat je fietsrit niet goed is afgesloten. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Laat je me weten zodra het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb hetzelfde meegemaakt, echter had ik de fiets in dezelfde stalling teruggebracht. Ik heb gebeld met NS en aangegeven dat ik de fiets heb teruggebracht. Zij vragen wanneer etc. En controleren tenslotte of de fiets bij de desbetreffende stalling is. Gewoon even bellen dus! Hopelijk heb je er iets aan!
Thanks, dat wou ik al doen maar..... ze hebben wat technische problemen 😅
dankjewel ik probeer ze morgen te bellen.
Hallo manonfietsteruggebracht, en welkom bij de Community.

Het lijkt erop dat je fietsrit niet goed is afgesloten. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Laat je me weten zodra het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +2
Waarschijnlijk is het probleem dat je hem op een andere locatie hebt teruggebracht en is hij daar.niet (goed) uitgescand. Je weet dat het terugbrengen naar een andere locatie dan daar waar je hem geleend hebt €10 extra kost?
Gewoon de klantenservice bellen en kiezen voor de optie OVfiets in het menu.

Reageer