beantwoord

ov fiets uitgifte den haag centraal

• 27 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 5
De OV fietsen op Den Haag Centraal zijn altijd al populair en zeker met het mooie weer. Nu is er eind vorig jaar augustus een extra uitgifte punt op Den Haag CS. Deze bevindt zich boven de fietsenstalling ipv in de fietsenstalling. De beschikbare fietsen in de app op den haag CS houden rekening met de beschikbare fietsen via dit uitgiftepunt.

Nu is dit uitgiftepunt eigenlijk nooit open. De reden is omdat er dan geen personeel meer is in de fietsstalling beneden. Er is dus personeel te kort.

Afgelopen weekend was het mooi weer. Volgens de app waren er nog 100 fietsen beschikbaar maar die stonden achter gesloten deur en bij de stalling zelf waren lange rijen mensen aan het wachten.

Kan hier serieus naar gekeken worden? Voor de mensen die in de stalling werken is dit ook niet leuk. Ze krijgen allerlei verontwaardigde reacties dat er boven genoeg fietsen staan maar het uitgiftepunt niet open wordt gedaan.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 17 september 2019, 11:25

Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen boven wel altijd worden uitgegeven wanneer de fietsen in de stalling op zijn. Geen beschikbare fietsen meer die niet gehuurd kunnen worden gelukkig 🙂!
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Lies87,

Wat zonde dat er dan 100 geschikte fietsen staan die niet verhuurd kunnen worden! Ik begrijp je verzoek volkomen. Ik het uitvragen en hoop snel goed nieuws voor jou (en andere potentiële fietshuurders) te hebben!
Reputatie 5
Hallo Lies87,

Wat zonde dat er dan 100 geschikte fietsen staan die niet verhuurd kunnen worden! Ik begrijp je verzoek volkomen. Ik het uitvragen en hoop snel goed nieuws voor jou (en andere potentiële fietshuurders) te hebben!

Ik huur zelf niet op Den Haag CS. Familie en vrienden van me wel.

Ik stal er elke dag mijn eigen fiets en zie dit soort taferelen..dat is voor niemand leuk.
Ik heb helaas nog geen reactie gekregen. Ik zal er nogmaals achteraan. De situatie is niet veranderd verder?
Ik heb inmiddels begrepen dat de fietsen boven wel altijd worden uitgegeven wanneer de fietsen in de stalling op zijn. Geen beschikbare fietsen meer die niet gehuurd kunnen worden gelukkig 🙂!
Reputatie 5

Dat is dan nieuw inderdaad. In augustus was dit zeker nog niet zo en begin september ook niet. Maar fijn dat ze er nu rekening mee gaan houden.
Reputatie 5
Ik zag gisteren dat er behoorlijk wat OVfietsen weg waren uit de bovengronds stalling, die er sochtends nog stonden. Hij wordt inderdaad weer gebruikt 🙂
Reputatie 6
Badge
Dat lijkt mij een onjuiste conclusie @Lies87
Ik vernam van een kennis dat deze fietsen er ook s nachts niet meer staan. Zij vermoede dat de fietsen weg zijn omdat het toeristenseizoen voorbij is.
Reputatie 5
Dat lijkt mij een onjuiste conclusie @Lies87
Ik vernam van een kennis dat deze fietsen er ook s nachts niet meer staan. Zij vermoede dat de fietsen weg zijn omdat het toeristenseizoen voorbij is.

Ah, vorige week stonden ze er nog wel s nachts. Maar dan klopt het dus niet wat @Maxime NS hierboven aangeeft. Want toen ik kwam waren alle fietsen dus al weg beneden. En ik ging er vanuit dat ze boven ook gebruikten want ja dat is in dit topic tenslotte gezegd.

Reageer