beantwoord

Ov-fiets wel ingeleverd maar blijkbaar niet geregistreerd

  • 8 juli 2015
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Beste, afgelopen zondag (5 juli) heb ik op Amsterdam cs een ov-fiets gehuurd en deze op Amsterdam Amstel weer ingeleverd. Echter, nu krijg ik een email dat dit niet het geval is. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Groet. Henriette.
icon

Beste antwoord door Thom 8 juli 2015, 17:12

U kunt het beste naar Klantenservice bellen, daar is in het keuzemenu een optie OV-fiets. Men kan het een en ander nakijken en vaak worden de dingen opgelost 0307515155

Een e-mail werkt helaas niet in de praktijk, althans het gaat niet snel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste naar Klantenservice bellen, daar is in het keuzemenu een optie OV-fiets. Men kan het een en ander nakijken en vaak worden de dingen opgelost 0307515155

Een e-mail werkt helaas niet in de praktijk, althans het gaat niet snel.
Perfect! Gedaan en met succes!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!

Reageer