De medewerker scande een sleutel en kon toen de bijbehorende fiets niet vinden.
Hij gaf mij daarop een andere sleutel van een fiets die er wel stond. Ik weigerde eerst want het was immers een ander nummer.
Hij zei mij toe dat het goed kwam, ik had haast en ben dus weggegaan.
Beetje dom nu want nu heb ik dus een bericht gekregen dat de fiets niet terug gebracht is.
Wat kan ik nu doen want op de email kun je niet reageren.
lieve groet, Onja
Beste antwoord door Janou NS
De medewerker scande een sleutel en kon toen de bijbehorende fiets niet vinden.
Hij gaf mij daarop een andere sleutel van een fiets die er wel stond. Ik weigerde eerst want het was immers een ander nummer.
Hij zei mij toe dat het goed kwam, ik had haast en ben dus weggegaan.
Beetje dom nu want nu heb ik dus een bericht gekregen dat de fiets niet terug gebracht is.
Wat kan ik nu doen want op de email kun je niet reageren.
lieve groet, Onja
Hallo Onja! Wat vervelend! Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Hiervoor heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens en emailadres nodig. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".