beantwoord

Ov fiets, wel ingeleverd, niet goed gescand

  • 19 april 2015
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Ik heb afgelopen donderdag een OV fiets geleend bij het station Europapark in Groningen.
De medewerker scande een sleutel en kon toen de bijbehorende fiets niet vinden.
Hij gaf mij daarop een andere sleutel van een fiets die er wel stond. Ik weigerde eerst want het was immers een ander nummer.
Hij zei mij toe dat het goed kwam, ik had haast en ben dus weggegaan.
Beetje dom nu want nu heb ik dus een bericht gekregen dat de fiets niet terug gebracht is.
Wat kan ik nu doen want op de email kun je niet reageren.
lieve groet, Onja
icon

Beste antwoord door Janou NS 20 april 2015, 10:13

Ik heb afgelopen donderdag een OV fiets geleend bij het station Europapark in Groningen.
De medewerker scande een sleutel en kon toen de bijbehorende fiets niet vinden.
Hij gaf mij daarop een andere sleutel van een fiets die er wel stond. Ik weigerde eerst want het was immers een ander nummer.
Hij zei mij toe dat het goed kwam, ik had haast en ben dus weggegaan.
Beetje dom nu want nu heb ik dus een bericht gekregen dat de fiets niet terug gebracht is.
Wat kan ik nu doen want op de email kun je niet reageren.
lieve groet, Onja


Hallo Onja! Wat vervelend! Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Hiervoor heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens en emailadres nodig. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb afgelopen donderdag een OV fiets geleend bij het station Europapark in Groningen.
De medewerker scande een sleutel en kon toen de bijbehorende fiets niet vinden.
Hij gaf mij daarop een andere sleutel van een fiets die er wel stond. Ik weigerde eerst want het was immers een ander nummer.
Hij zei mij toe dat het goed kwam, ik had haast en ben dus weggegaan.
Beetje dom nu want nu heb ik dus een bericht gekregen dat de fiets niet terug gebracht is.
Wat kan ik nu doen want op de email kun je niet reageren.
lieve groet, Onja


Hallo Onja! Wat vervelend! Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Hiervoor heb ik in een privébericht je persoonlijke gegevens en emailadres nodig. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer