OV fiets zelfde dag ingeleverd bij fietskluis, maar ik krijg een dreigende mail dat ik de fiets nog heb!! | NS Community
beantwoord

OV fiets zelfde dag ingeleverd bij fietskluis, maar ik krijg een dreigende mail dat ik de fiets nog heb!!

  • 6 December 2021
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 5

Ik heb afgelopen donderdag een OV-fiets gehuurd bij de fietskluizen op station Wijchen. Een paar uur later heb ik hem weer teruggezet in de kluis (kluis goed dichtgedaan). Nu krijg ik 3 dagen later een mail dat ik de fiets nog steeds heb en dat ik een toeslag moet betalen als ik hem niet terugbreng. 

Wat moet ik nu doen, want ik heb die fiets dus niet meer? Ik kreeg verder ook geen foutmelding bij het terugzetten in de kluis, dus ik weet niet wat ik fout gedaan heb.

icon

Beste antwoord door MoDe 6 December 2021, 09:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Goedemorgen dorae_mon

Er zal iets misgegaan zijn met het verwerken van de uitcheck. Zoals MoDe aangeeft kan je contact zoeken met de Klantenservice. Zij zullen de zaak bekijken en indien van toepassing de rit alsnog handmatig sluiten.

Al meerder malen ns klantenservice gebeld, over het feit dat ik mijn 0vfiets dezelfde dag heb gehaald en weer heb ingeleverd op station Ede-Wageningen. Ik wordt doorverbonden naar desbetreffende afdeling, om vervolgens naar een half uur wachten, een bezettoon te krijgen en de verbinding wordt verbroken.

Ik kom er niet door heen. Een rechtstreeks telefoonnummer kan door hen aan mij niet worden gegeven. Daar gaat mijn vrije middag...

Reputatie 6

Hey Wilma Hessels. Welkom bij de NS Community!

Het is zeker naar dat je dit al zo lang probeert op te lossen, maar dit dient helaas toch echt via de klantenservice opgelost te worden. Wij kunnen je hier helaas niet helpen. Als bellen te lang duurt, raad ik je aan om een andere methode van contact te proberen.

Reputatie 7
Badge +2

Dit is wel een rare situatie: doorgaans treden dit soort problemen op bij zelfservice stallingen, maar Ede-Wageningen heeft een bemenste stalling

Is @Wilma Hessels bij het inleveren wel langs de beheerder geweest om de fiets uit te laten scannen?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wacht nu al een paar dagen op een mailtje, omdat ze 'gaan kijken of de fiets in de kluis staat'. Heb jij dit ondertussen op weten te lossen?

Reageer