Ov fietsen bilthoven

Beste ns.
Sinds paar maanden reis ik met de trein naar Bilthoven om naar Umc Utrecht te gaan. Op dinsdagen kom ik rond kwart over 8 op station aan en dan wil ik graag doorreizen. Echter, dit is lastig omdat 1. De ov fietsen allemaal al gebruikt zijn. Dit verwondert me altijd omdat ik al maanden incheck en 20 ov fietsen zie staan maar er dan toch geen fietsen beschikbaar zijn...en 2..vervolgens neem ik dan de bus 31. Die is echter zo vol dat ik moet wachten op de volgende. Dit stimuleert niet met ov te blijven reizen helaas. Kan hier iets aan gedaan worden?

3 reacties

Goedemiddag Albertine en welkom bij de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je de laatste tijd steeds naast het net vist bij de OV-fietsen. Helaas zijn ze erg populair waardoor op vele stations de fietsen snel op zijn. Ik vind het alleen wel vreemd om te lezen dat je verkeerde informatie krijgt. Mag ik vragen waar je hier precies voor kijkt?
Ik zie de fietsen in de stalling staan! Waarschijnlijk kapot maar goed kan me niet voorstellen dat jullie de fietsen maanden kapot laten staan.

Verder fijn als contact met de bus er is om in ieder geval op dinsdagen buiten de schoolvakanties meer bussen op bepaalde tijdstippen te laten rijden om ov te blijven stimuleren.
Deze kunnen inderdaad defect zijn. In onze app kun je overigens ook checken hoeveel fietsen er nog zijn. Ik zal je wens voor meer OV-fietsen zeker doorgeven!

Reageer