beantwoord

OV-fietsen in stalling Station Dieren

  • 20 April 2023
  • 7 reacties
  • 283 Bekeken

Op station Dieren staan in de fietsenstalling al enige tijd twee Ov-fietsen:

Nummers 77280 en 61919. Fiets 77280 zie ik al minimaal 2 weken op precies dezelfde plaats staan. De andere fiets vandaag pas opgemerkt, maar misschien ook goed om in de gaten te houden.

Station Dieren heeft maar 6 fietsen beschikbaar in totaal, dus deze bezette fietsen beslaan een groot aandeel daarvan.

Hopelijk kunnen jullie er iets mee!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 20 April 2023, 13:06

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Fietsert88 en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor de melding. Fiets 61919 is voor zover ik kan vinden niet vermist, maar ik het vind het vreemd dat hij in Dieren zou staan, gezien de standplaats van de fiets een totaal andere locatie in Nederland is. Weet je zeker dat het om nummer 61919 gaat? Zou je eventueel een foto kunnen sturen van deze fiets?

Fiets 77280 is wel vermist, maar blijkbaar is er al een opdracht geweest om deze fiets te halen bij station Dieren, waarbij hij niet gevonden kon worden. Kun je een iets specifiekere beschrijving geven waar hij in de fietsenstalling staat? Dan zal ik opnieuw een melding maken.

Excuses, typefout: Het is 61916.

De foto's:

 

Ah, bedankt. De 61916 is recentelijk nog verhuurd, daar lijkt dus verder niets mis mee te zijn. Voor de 77280 heb ik een nieuwe melding gemaakt, bedankt voor de gedetailleerde informatie!

Oke dank u!

Tijdje later inmiddels…
Ik heb gisteren de fiets met nummer 77280 gebruikt voor een rit t/m vandaag. Blijkbaar was deze dus weer teruggeplaatst in een van de OV-kluizen. Vanochtend lukte het mij echter niet om het slot te openen van deze fiets. Met geen mogelijkheid. Dus ik heb hem onverrichter zaken teruggezet in de OV-kluis met: “Is de fiets in goede staat? → NEE”.

Nu heb ik wel betaald voor deze dag huur, terwijl de fiets niet bruikbaar was. Is dat bedrag nog terug te krijgen?

 

Badge +3

. (reactie verwijderd, ik las het verkeerd)

Maar je hebt hem dus gisteren wél kunnen gebruiken en vandaag maar in de kluis gezet en defect gemeld (na meer dan 24 uur)?

. (reactie verwijderd, ik las het verkeerd)

Maar je hebt hem dus gisteren wél kunnen gebruiken en vandaag maar in de kluis gezet en defect gemeld (na meer dan 24 uur)?

Nee, ik had deze fiets 2 dagen nodig. De eerste dag niets aan de hand. Fiets in de stalling gezet om de dag erna weer gebruik van te kunnen maken. De 2e dag stuitte ik dus op een niet werkende sleutel, en kon ik mijn reis met de bus verder afmaken. Inhoudende extra laat op het werk + buskosten erbovenop

Reageer