OV Fietsen Wormerveer

• 27 August 2021
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Ik en mijn collega's zouden héél veel behoefte hebben aan OV-fietsen bij station Wormerveer.

7 reacties

Het pand van onze culturele onderneming bevindt zich in Wormerveer. We hebben daar met enige regelmaat overleggen etc. Het gaat dan zeker om 5 mensen die met het openbaar vervoer reizen, nu moeten lopen en graag gebruik van een OV-fiets zouden willen maken.

Reputatie 6

Je zou een fiets kunnen huren op Krommenie-Assendelft, maar ik zie dat ook hier maar zeer beperkt fietsen beschikbaar zijn. Als ik op onderstaand kaartje kijk, valt het wel op dat op de “Zaanlijn”weinig ov-fiets locaties beschikbaar zijn. Ook bijvoorbeeld niet bij de Zaanse Schans.

Ik vind het ook wel een karig hoekje. Ik zet graag de suggestie door, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jullie de enigen zijn die hier tegenaan lopen. 

Welkom op onze NS Community, Ilse#1

Ik zie inderdaad momenteel alleen een fietsenstalling staan. Hoeveel collega's zijn het die hiervan gebruik willen maken, puur uit nieuwsgierigheid?

Reputatie 6

En zelf een fiets aanschaffen en daar stallen als forenzenfiets? 

Reputatie 6

Dat doe je meer bij dagelijks gebruik. Hier gaat het meer om wekelijks of 2 wekelijks denk ik.

Reputatie 6

Dat doe je meer bij dagelijks gebruik. Hier gaat het meer om wekelijks of 2 wekelijks denk ik.

Ik had idd de "met enige regelmaat" wel wat vaker ingeschat :) 

Reageer