OV fietsensysteem Utrecht Overvecht defect | NS Community
beantwoord

OV fietsensysteem Utrecht Overvecht defect

  • 1 December 2022
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Het OV fietsensysteem bij Utrecht Overvecht is defect. Er stonden nog veel fietsen, maar het was niet mogelijk om een sleutel te krijgen. Het kastje met sleutels stond open en de automaat stond uit.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 1 December 2022, 20:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hey KatiD90. Welkom bij de NS Community. 

Bedankt dat je het doorgeeft, ik heb meteen een melding doorgezet om dit op te laten lossen. Hopelijk heb je hier niet al te veel hinder door ondervonden!

Ik sta nu op overvecht. En nog steeds hetzelfde probleem volgens mij. Het apparaat werkt niet, kastje met sleutels staat open. 
ik heb zojuist de klantenservice gebeld, maar zij kunnen niets zien aan storingen oid. 
 

Vervelend dat dit weer of nog steeds niet werkt. 

Reputatie 7
Badge

Dan hebben ze er blijkbaar niks aan gedaan.

Reputatie 7
Badge +2

Of wel, maar niet voldoende. Het beschreven type storing bij OV-fiets stallingen kan maanden voortduren doordat er allereerst zeer infrequent iets aan gedaan wordt en daarnaast komt de storing soms weer snel terug nadat hij opgelost leek.

Vandaag wilde ik van Hilversum naar Utrecht (stadhouderslaan) reizen met de trein en ov fiets. Daar moest ik zijn bij de epilepsiekliniek. Volgens de app waren er nog 7 ov fietsen op Overvecht. Op het station aangekomen heb ik 20 minuten lopen zoeken naar de fietsen. Nergens staat een verwijzing en er was geen fiets te vinden. Ik vind dit heel vervelend. Ik had als ik dit eerder had geweten andere reiskeuzes gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +2

De fietsenstalling bij Utrecht Overvecht is niet de meest vindbare inderdaad. Voor een volgende keer: de ingang voor OV-fietsen bevindt zich aan de Overvecht-zijde van het station, daar ga je linksaf en dan helemaal door lopen tot net voor de wegtunnel onder het spoor. Aan die kant van het gebouw zit de ingang waar de OV-fietsen staan.

Reageer