OV fietskluizen Sliedrecht defect

• 15 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 1
Vandaag was ik op station Sliedrecht waar de OV-fietskluizen niet bruikbaar bleken. Het display bij de verhuurunit was er blanco en de lampjes waaraan je kunt zien of er nog een fiets in de kluis staat uit. Lijkt er eigenlijk wel verdacht veel op dat door de werkzaamheden aan het stationsplein aldaar de kluizen geen stroom hebben (er staat namelijk ook tijdelijke straatverlichting op aggregaat naast de kluizen).
Onhandig is echter dat deze locatie op de OV-fiets website niet als tijdelijk buiten gebruik vermeldt wordt en er in de app alleen "voorraad onbekend" staat. (M'n bestemming kon ik gelukkig ook vanaf een naburig station waar de kluizen het wel deden bereiken)

1 reactie

Hallo Daniel, vervelend om te lezen dat dit niet goed is weergegeven op de website.
Soms kom het inderdaad voor dat de app of de website niet volledig synchroon lopen met de daadwerkelijke situatie ter plekke. Uiteraard ga ik hier een melding van maken, zodat dit in onderzoek kan worden genomen. Ook zal ik daarbij aangeven dat het van belang is dat dit zo spoedig mogelijk wordt aangepast op de website. Ik wil je bedanken voor het melden van deze situatie.

Reageer