OV fietspunt Maassluis dicht door vakantie

• 20 juli 2019
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Het OV fiets punt in Maassluis is wegens vakantie gesloten. Ik stond daar gisteren voor een gesloten deur. We zijn netjes geholpen door de NS maar het zou wel goed zijn als ook de beschikbaarheid in de app wordt aangepast. Nu staat er dat er fietsen beschikbaar zijn. Dat is niet her geval.

7 reacties

Reputatie 4
Vervelend dat dit gebeurd is en goed dat NS het opgelost heeft met jou.

Ik heb dit bericht ook nog even gepost op Twitter, in de hoop dat de NS Webcare dit zo snel mogelijk doorzet.
Reputatie 4
Het is bij de webcare bekend. ^KV heeft op Twitter aangegeven dit intern door te zetten. Hopelijk wordt dit snel aangepast zodat er niet mensen gedupeerd worden door de NS app.
Hallo ItIsI, welkom op de NS Community!

Vervelend dat je voor een dichte locatie stond! Ik zie inderdaad dat dit via de site ook niet gemeld wordt. Goed dat het is doorgezet! Bedankt daarvoor Sander-VH, anders had ik het graag gedaan 🙂.
Bedankt voor de snelle actie!
Reputatie 4
Hallo ItIsI, welkom op de NS Community!

Vervelend dat je voor een dichte locatie stond! Ik zie inderdaad dat dit via de site ook niet gemeld wordt. Goed dat het is doorgezet! Bedankt daarvoor Sander-VH, anders had ik het graag gedaan 🙂.

Graag gedaan! Maar ook dank aan je collega, want die reageerde binnen 5 minuten weer op mijn berichtje 🙂

Drie weken geleden wilde ik een OV-fiets huren in Maassluis. Ik checkte de openingstijden van de stalling én de beschikbaarheid van het aantal fietsen. Om 10 uur was ik op het station. De stalling zat dicht. Achter het glas van de etalage hingen twee verschillende telefoonnummers. Beide nummers bleken niet in gebruik. Via internet vond ik een derde telefoonnummer: niet in gebruik. OV-fiets gebeld, maar daar kon men mij niet helpen: men had geen nummer van de stalling. Een buurtbewoner vertelde dat de fietsenstalling regelmatig pas rond het middaguur open gaat, terwijl op de site staat dat de stalling vanaf 06.30 uur open is. Ik sluit niet uit dat de corona-situatie daar debet aan is, maar dan zou ik graag veranderde openingstijden bij OV-fiets zien of op zijn minst een bericht op de stalling zelf dat deze later open gaat. Ook de niet-werkende telefoonnummers zijn storend: je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Om half twaalf kwam de eigenaar er aan om de zaak te openen: vijf uur later dan op de website stond vermeld. 

Goedemiddag Henk50. Voor zover bij mij bekend horen de aangepaste openingstijden als gevolg van de Corona maatregelen meegenomen te zijn in wat er op de website wordt aangegeven. Deze stalling had dus al open moeten zijn. Wat de oorzaak is geweest waardoor de stalling zoveel later is geopend durf ik niet te zeggen, maar ik zal hier in ieder geval een melding van maken.

Reageer